طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای خراسان شمالی برگزار شد

 یکشنبه 7 اردیبهشت 1393

بهرام سلیمانیان معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار آموزش وپرورش پانا گفت: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای از طریق وزارتی به صورت مشارکتی و داوطلبانه برگزار می شود.

وی افزود: این المپیاد در 30 درصد مدارس استان برگزارمی شود که امروز دبیرستان پسرانه تیزهوشان شهید بهشتی بجنورد به صورت پایلوت انتخاب شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه در گذشته برنامه ها در مدارس بیشتر در پشت درهای بسته برگزار می شد گفت: برگزاری این المپیاد،بیشتر جنبه مشارکت همگانی از جمله اولیاء دانش آموزان ، مسئولان ، همکاران غیرواحد تربیت بدنی و دانش آموزان است.

سلیمانیان هدف برگزاری مراسم المپیاد را گره زدن باورهای فرهنگی، اجتماعی واخلاقی با فعالیت های تربیت بدنی و بهداشتی هر منطقه ذکرکرد.

وی گفت: در اجرای طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دانش آموزان در رشته های مختلف ورزشی با هم به رقابت می پردازند و در قالب آن به بازیهای بومی و محلی نیز پرداخته می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهارداشت : نگاه عمده در اجرای این طرح شناسایی استعدادهای دانش آموزان در زمینه های مختلف ورزشی است که از آموزش های لازم برخوردار خواهند شد و به مسابقات کشوری نیز راه خواهند یافت

 کلمات کلیدی مطلب: اداره کل آموزش و پرورش 

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری پانا

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!