اسامی پذیرفته شدگان در آزمون استعدادهای درخشان 31 خرداد اعلام می‌شود

 شنبه 31 خرداد 1393 

به گزارش خبرنگار مهر، جلال صداقت عصر جمعه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سرنوشت هزار و 908 شرکت کننده قطعی پذیرفته شده در آزمون مراکز استعدادهای درخشان فردا شنبه سی‌و یکم خردادماه مشخص و در سایت استعدادهای درخشان قابل مشاهده است.

صداقت تصریح کرد: 27 هزار دانش آموز در این آزمون شرکت کرده بودند که از این میان هشت هزار تن در مقطع متوسطه دوم و بقیه در متوسطه اول در این امتحان شرکت کرده بودند.

وی با بیان این که فرایند آزمون به صورت متمرکز برگزار شد، ابراز کرد: امسال برای نخستین بار کلید آزمون و پاسخ نامه تشریحی برای اطلاع و نظر خواهی از دانش آموزان و هیات های علمی، سه روز بر روی سایت این سازمان قرار گرفت چون بعد از این مدت نیز نظرات اصلاحی به تهران رسیده بود، پرسشهای مشکل دار حذف شد.

صداقت افزود: تغییرات محاسبه پاسخنامه دو قلوها که قبل از این به طور قانونی با کسب 80 درصد کف نمره جایی که خواهر یا برادر قبول می‌شدند می‌توانستند وارد آن مجموعه شوند نیز به همراه نظرات تکمیلی گروههای علمی باعث تصحیح مجدد آزمون شد.

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان عنوان کرد:42 مرکز استعدادهای درخشان در خراسان رضوی کار تعلیم و تربیت 9 هزارو 682 دانش آموز را برعهده دارند.

صداقت اذعان کرد: اعلام نتایج در سی و یکم خرداد ماه پس از اعلام نتایج امتحانات پایان سال، انجام می شود تا به علت کاهش ظرفیت پذیرش خدشه ای به روحیه دانش آموزان وارد نشود.

کلمات کلیدی مطلب: استعدادهای درخشان در خراسان رضوی |اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری مهر

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!