نفرات برتر مسابقات قرآن دانش‌آموزان سمپاد منطقه سه کشور معرفی شدند

پنج شنبه 13 شهریور 1393 

به گزارش خبرگزاری پانا، نفرات برتر بیست‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان سمپاد منطقه سه کشور در رشته‌های مختلف پس از دو روز رقابت چهارشنبه، 12شهریور در ارومیه معرفی شدند.

براساس این گزارش، در رشته قرائت دوره اول متوسطه "مریم جهانبازی" از کهکیلویه و بویراحمد رتبه اول، "مهتاب زارع دینی" از آذربایجان شرقی رتبه دوم، "فاطمه محسنی" از آذربایجان شرقی رتبه سوم را کسب کردند.

در رشته قرائت دوره دوم متوسطه "شهلا مختارپور" از آذربایجان شرقی، "فاطمه ذوالفقاری" از کرمانشاه و "نرگس فرجی" از آذربایجان غربی به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم این رشته شدند.

در رشته حفظ دوره اول متوسطه "مریم فرخانی" از کهکیلویه و بویراحمد رتبه اول، "مریم زمانی" از آذربایجان غربی رتبه دوم و "لیلا یوسفی‌نژاد" از آذربایجان شرقی رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته حفظ دوره دوم متوسطه همچنین "زهرا میرزاعلیپور" از آذربایجان غربی، "فائزه طریقت" از آذربایجان شرقی، "زهرا سلیمی تبار" از ایلام رتبه‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

در رشته حفظ ویژه قرآن دوره اول متوسطه "محدثه اکبری" از آذربایجان غربی، "مهتاب اسفندیاری" از کرمانشاه و "آیلار مدیری" از آذربایجان غربی حائز رتبه‌های اول تا سوم مسابقات شدند.

در رشته حفظ ویژه قرآن دوره دوم متوسطه "فاطمه کریمی" از کهکیلویه و بویراحمد رتبه اول، "فاطمه جباری" از آذربایجان غربی رتبه دوم و "رضوان رزمی" از آذربایجان شرقی رتبه سوم را کسب کردند.

در رشته معارف قرآن کریم در دوره اول متوسطه "زهرا بزاز بینایی" و "لیلی مشهدی منافی" و "شقایق حسینی" هر سه از آذربایجان شرقی رتبه‌های اول و دوم و سوم را کسب کردند.

براساس این گزارش در رشته معارف دوره دوم متوسطه نیز "پردیس تدین" از ایلام رتبه اول، "فاطمه گل‌محمد‌نژاد" از آذربایجان شرقی رتبه دوم و "لیلا شکورزاده" از آذربایجان غربی رتبه سوم این دوره از مسابقات قرآنی را کسب کرده و به مرحله کشوری راه یافتند.

بیست‌ودومین دوره مسابقات قرآن و معارف دانش‌آموزان سمپاد منطقه سه کشور با رقابت 148 دانش‌آموز چهارشنبه، 12 شهریور در ارومیه به کار خود پایان داد.

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری پانا

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!