بیست و دومین کنگره سراسری قرآن مدارس سمپاد در کرمان برگزار شد

دوشنبه 17 شهریور 1393

به گزارش خبرنگار سرویس آموزش و پرورش پانا، در رشته حفظ "حسین قنادی‌عرب" از کرمان رتبه اول، "فهیم حسینی" از بافت رتبه دوم و سید"طه هاشمی" از سیرجان رتبه سوم را کسب کرد.

همچنین در رشته حفظ ویژه نفر اول"محمدرضا صدیقی" از کرمان، نفر دوم"سیدعلی موسی‌نژاد" از بوشهر و نفر سوم"علیرضا صفایی‌مقدم" از سیستان و بلوچستان معرفی شدند.

به علاوه در رشته قرائت قرآن کریم، "محمد حسینی" از ناحیه یک کرمان، "محمدرضا جزینی‌زاده" از شهرستان بم و "مهدی ثابت" از بوشهر به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

در رشته معارف قرآن مجید "محمدجواد حسن‌عربی" از رفسنجان، "فرزان شولی‌پور" از بوشهر و "محمدامین حسام‌مقدم" نیز از بوشهر رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در رشته حفظ قرآن در مقطع متوسطه دوم ، "مهدی شیخ‌حسینی" از کرمان حائز رتبه اول، "اسماعیل آب‌شیرین" از بوشهر رتبه دوم و "امیرحسین نامجو" از کرمان حائز رتبه سوم شدند.

در رشته حفظ ویژه مقطع متوسطه هم "محمد گرگین"از بوشهر، "محمدحسین ریانی" و "فرشاد فرهنگ" نیز هردو از کرمان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

به علاوه در رشته قرائت این مقطع، "عباس سبحانیان" از بوشهر و "حسن عادلی" از کرمان مشترکاً نفر اول و "محمدهادی رمضانی" از کرمان نفر دوم معرفی شدند.

در رشته معارف قرآن "امیرحسین ابراهیمی" از سیستان و بلوچستان و "امین وجدانی" از بوشهر مشترکاً به مقام اول و "محمدحسین نجم‌الدینی" از کرمان نیز به مقام دوم دست یافت.

یادآوری می‌شود: در پایان تندیس بیست و دومین کنگره سراسری قرآن کریم مدارس استعدادهای درخشان به تمامی شرکت‌کنندگان اهدا شد.

کلمات کلیدی مطلب:مدارس سمپاد | آموزش و پرورش | مدارس استعدادهای درخشان

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری پانا

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!