کنگره قرآنی (سمپاد) مدارس استعدادهای درخشان غرب کشور در ارومیه برگزار می شود

دوشنبه 30 تیر 1393 

"جلال پور میرزارئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری پانا اظهار داشت: بیست و دومین کنگره قرآنی دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان غرب کشور در بخش دختران به میزبانی شهر شهید پرور ارومیه برگزار می شود.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی افزود: در این کنگره حدود 170 دانش آموز طی 2 روز به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه دانش آموزان حاضر در این کنگره در 4 رشته به رقابت می پردازند خاطر نشان ساخت: این رشته ها شامل حفظ قرآن، حفظ ویژه قرآن، قرائت قرآن و معارف قرآن می باشد.

پور میرزا در ادامه با بیان اینکه این مسابقات در نیمه نخست شهریور برگزار خواهد شد؛ تصریح کرد: دانش آموزان منتخب استان های آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، ایلام، کهکیلویه و بویر احمد در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه آینده اسلام در دست برجستگان موضوعات قرآنی است، یادآور شد: بهترین عاملان معارف اسلامی کسانی هستند که قرآن را می‌ آموزند و به آن عمل می‌ کنند.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در پایان گفت: دانش آموزان منتخب این کنگره منطقه ای در کنگره کشوری حاضر خواهند بود.

 

کلمات کلیدی: سمپاد | آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری پانا

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!