برگزاری دومین همایش گامی بسوی پژوهش در ناحیه یک ری

  یکشنبه 24 اسفند 1393

به گزارش خبرگزاری پانا: فریدون گودرزی مدیرمدرسه تیزهوشان شهید بهشتی در ابتدای این مراسم اظهار کرد: در راستای تقویت گام های پژوهشی و پیشرفت هایی در این زمینه برای دانش آموزان، کلاس های پژوهشی برگزار شد.

گودرزی افزود: برای تدریس بهتر و گام هایی محکم در این زمینه برای دانش آموزان، معلم نمونه پژهشی به کمک آنان پرداخت که این کلاس ها با استقبال دانش آموزان رو برو شد.

وی ابراز امیدواری کرد و گفت: به امید روزی که ما دانش آموزانی پژوهشگر و با استعداد را به جامعه تحویل دهیم.

در ادامه این همایش دانش آموزان پژوهشگر که از تمامی مقاطع حضور داشتند به دفاعیه از مقاله پژوهشی خود پرداختند و غلامحسین رستگار نسب معلم پژوهشی و سید رضا میرعظیمی مسیول اجرایی پژوهشی به داوری پرداختند.

قربانی رییس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در این مراسم و در سخنانی گفت: دانشمندان براین باورند در هزاره سوم سه رویداد مهم علمی بوجود آمده که اولی اینترنت، دومی انقلاب دیجیتال و سومین نکته انقلاب کارآفرینی بوده و همه ی کشورها بسویی حرکت میکنند که کشور ها بتوانند هر کاری را به بهترین نحو و با بهترین تکنولوژی داشته باشند.

بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری نیز در بیاناتی افزود: چرخش جهان بسوی پژوهشی شدن است وحضور دانش آموزان را در این برنامه ، حایز اهمیت دانست و گفت : دانش آموزان پژوهشی باید بسویی حرکت کنند که مشکلات اصلی و بحرانی کشور اسلامی عزیزمان را مورد پژوهش قرار دهند و با همکاری با ارگان های مختلف به حل این مشکلات بپردازند.

شایان ذکر است ،در پایان ای مراسم از دانش آموزان و معلمین پژوهشی مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی ناحیه یک ری تقدیر شد.

کلمات کلیدی مطلب: آموزش و پرورش ناحیه یک ری اداره استعدادهای درخشان شهرستان های استان تهران

 

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری پانا

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!