موافق توسعه مدارس تیزهوشان نیستم

پنجشنبه 2 بهمن 1393

به گزارش خبرنگار خبرگزاری مهر، علی ورودی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری های استان اردبیل افزود: این ستاد می تواند با حضور روسای دانشگاه های استان و اساتید برجسته در استانداری اردبیل شکل بگیرد.

وی با تاکید بر لزوم ورود رشته های بروز در دانشگاه ها تصریح کرد: باید از رشته هایی که در پایان تحصیل جذب ندارند پرهیز شده و رشته های فنی مورد توجه قرار گیرد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل از موفقیت دانش آموزان اردبیل در کنکور امسال خبر داد و ادامه داد: در کنکور امسال علاوه بر درصد قبولی و میانگین نمرات، 21 نفر از ناحیه یک آموزش و پرورش رتبه زیر هزار کسب کردند.

وی با بیان اینکه با توجه به موفقیت های امسال پیش بینی می شود در سال آینده شاهد جهش علمی در ناحیه یک آموزش و پرورش بویژه در کنکور باشیم، متذکر شد: امسال 20 دانش آموز این ناحیه نیز به لیگ علمی و بین المللی پایا راه یافتند.

ورودی راهیابی دو فیلم از ناحیه یک به جشنواره فیلم رشد، 15 نفر به مرحله کشوری "پرسش مهر"، هشت نفر به مسابقات کشوری قرآن، کسب رتبه اول سومین جشنواره نوجوان سالم استان و ... را از دیگر موفقیت های این ناحیه آموزشی برشمرد.

وی همچنین در خصوص توسعه مدارس تیزهوشان تاکید کرد که با توسعه بی رویه این مدارس موافق نیستم و باید محدود شود و واقعا باید دانش آموزان تیزهوش به اینگونه مدارس راه یابند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل در عین حال با موفقیت آمیز خواندن مدارس هیئت امنایی به دلیل توسعه مشارکتهای مردمی عنوان کرد: هم اکنون 17.5 درصد دانش آموزان ناحیه یک آموزش و پرورش اردبیل در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند.

 

کلمات کلیدی: آموزش و پرورش اردبیل 

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری مهر

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!