دبیرستان تیزهوشان بوشهر فردا میزبان شهدای گمنام خواهد بود

10 اسفند 1393

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سجاد شیخیانی صبح امروز در جلسه هماهنگی مراسم استقبال از دو شهید گمنام اظهار کرد: برای بهره‌مندی معنوی دانش‌آموزان شهر بوشهر مراسم استقبال شهدای گمنام در دبیرستان تیزهوشان این شهر انجام خواهد شد.

شیخیانی با اشاره به‌اینکه شهدا درس ولایت‌مداری و بازدارندگی در مقابل دشمنان را به مردم جامعه آموخته‌اند، گفت: شهادت از برترین واژه‌های فرهنگ اسلامی و از مقدس‌ترین مفاهیم معارف الهی است.شهادت اوج کمال انسان است، آنگاه که انسان تمام هستی خود را یکجا نثار معبود می‌کند و قطره وجودش به دریای بیکران هستی مطلق می‌پیوندد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی سپاه شهرستان بوشهر تاکید کرد: زنده نگه داشتن یاد شهید و نام شهید و بزرگداشت زمان و مکان شهادت و مدفن و الگوسازی از شخصیت و سیره زندگی و حماسه ایثارگرانه شهید، بخشی از وظایف جامعه نسبت به شهید است.

شیخیانی با بیان اینکه دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی فردا میزبان دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس خواهد بود، خاطرنشان کرد: مراسم استقبال از شهدای گمنام از ساعت 10:30 تا 12 در آن دبیرستان و با حضور باشکوه دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری فارس

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!