تربیت نسل جوان با آ موزه ها و الگو های قرآنی آینده جامعه را بیمه می کند

دوشنبه 11 اسفند 1393 

به گزارش خبرنگار پانا،عبدالکریم رستمی مدیرآموزش وپرورش ناحیه 3 کرج؛ضمن گرامیداشت هفته تربیت اسلامی گفت:درآسمان درخشان تعلیم و تربیت اسلامی ستارگان درخشانی چون شهیدان رجائی و باهنر تلاش های فراوانی متحمل شدند و نام و یاد این شهیدان عزیز د رنظام تعلیم و تربیت جاودان و ماندگار می باشد و دلیل ماندگاری ایشان تربیت قرآنی آنها است.

رستمی افزود:اگر آینده سازان با آموزه های دینی و الگوهای قرآنی تربیت شوند ، قطعا این تربیت برای همیشه آن ها را بیمه و هدایت خواهد کرد.

وی با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی اظهار داشت: امروز جهان تشنه حقیقت و قرآن کریم است و امروز برای هدایت نسل آینده کشور باید به قرآن کریم تمسک و توجه کرده و در مسیر قرآن عزیز قدم برداشت.

رستمی خطاب به دانش آموزان شرکت کننده در مسابقه قرآن کریم خاطرنشان کرد:هیچ هدایت و توفیقی بالاتر ازهدایت و موفقیت درزیر سایه قرآن نیست و قرآن سعادت دنیا و آخرت همه ما را تضمین کرده و ما را از نابسامانی ها نجات داده وبه ما هویت می بخشد.

وی گفت:گمشده دنیای مادی غرب آرامش است ، آرامش و سعادت در سایه قرآن حاکم می شود وامروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ، تمسک و توجه به قرآن کریم بیش از پیش افزایش یافته است و بزرگترین افتخار برای انسان خدمت در عرصه و آستان قرآن کریم است.

کلمات کلیدی مطلب : مدارس سمپاد آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج | آموزش و پرورش

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری پانا

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!