کاشی ها نایب قهرمان فوتسال تیزهوشان استان اصفهان شدند

24 فروردین 1394

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علیرضا عابدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم دبیرستان سینائیان این شهر در مسابقات فوتسال مدارس استعداد درخشان استان اصفهان نایب قهرمان شد.این مسابقات همه ساله به منظور ایجاد روحیه نشاط، ارتقای سلامت و رقابت سالم بین دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان استان اصفهان برگزار می‌گردد.

این مسئول بیان کرد: مسابقات امسال در رشته‌های فوتسال، تنیس روی میز، والیبال و شنـا طی روزهای 20 و 21 فروردین در محل اردوگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار گردید که تیم‌های شهید اژه‌های اصفهان مقام قهرمانی و تیم شهید اژه‌های آران و بیدگل به مقام سوم رسیدند.

به گفته وی، در این دوره از مسابقات که به صورت دو حذفی برگزار شد، «یزدان خوش‌بیان» بازیکن تیم دبیرستان حاج احمد سینائیان کاشان توانست با شش گل زده موفق شد تا که عنوان آقای گل را نیز به خود اختصاص دهد.

عابدی یادآور شد: برای تیم سینائیان کاشان، دانش‌آموزان محمد هادی فرشچی، مهدی کوچکی، آرین احمدوند، محمد مصطفایی، حسین اسدیان، حمیدرضا اوبایی، یزدان خوش‌بیان، امیرفرشاد فرخ‌یار، امیرعلی اطلسی، علی قضاوی بازی کردند که «علی عباس باصری» به عنوان مربی و «حسن ایرانیان» به عنوان سرپرست این تیم را همراهی کردند.

کلمات کلیدی مطلب : مدارس استعدادهای درخشان

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری فارس

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!