انتخاب شغل انتخاب نوع زندگی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «حسین عنایتی» در مراسم پایانی هفته مشاغل در هنرستان آسودگی کاشان افزود: برگزاری مراسم هفته مشاغل یک گام توسعه‌ای در این مسیر خواهدبود.

وی، یاد آور شد: احساس رضایت از شغل ارتباط مستقیمی با احساس رضایت از زندگی فرد دارد به طوری که انتخاب مناسب و آگاهانه شغل منجر به ارتقا سلامت روان افراد و جامعه می‌شود.

وی، اظهار کرد: برپایی 15 نمایشگاه آثار هنری و دستی هنرجویان هنرستان‌ها، برگزاری کارگاه‌های معرفی مشاغل در مدارس متوسطه، بازدید دانش آموزان از کارگاه‌های صنعتی و تولیدی از جمله برنامه‌های هفته مشاغل در مدارس کاشان بود.

وی، تاکید کرد: بنا به ضرورت توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی در جامعه، حضور کارآفرینان و صاحبان صنایع در مدارس، تشکیل کنفراسهای شغلی با حضور صاحبان حرف و مشاغل در مدارس متوسطه، از دیگر برنامه‌هایی بود که به مناسبت هفته مشاغل در کاشان اجرا شد.

به گفته وی، با هدف تبادل اطلاعات و تجربیات و معرفی توانمندیهای علمی و صنعتی منطقه کاشان، همایش دو روزه روسای مراکز مشاوره مناطق 40 گانه آموزش و پرورش استان اصفهان، دیدار مشاوران و مدیران مدارس از شرکت سایپا وبازدید از مرکز مشاوره آموزش و پرورش کاشان و دانشگاه آزاد اسلامی کاشان از دیگر برنامه‌های اجرایی در این هفته بود.

رییس مرکز مشاوره مدیریت آموزش و پرورش کاشان، گفت: تشکیل بازارچه‌های کارآفرینی در هنرستان‌ها با هدف آشنایی دانش آموزان دوره متوسطه با مفاهیم کارآفرینی و بازار یابی نیز در این هفته اجرا شد.

به گفته وی، عملکرد مدارس و مشاوران در برگزاری مراسم ویژه هفته مشاغل مورد ارزیابی قرار می‌گیرد که در سال گذشته 28 واحد آموزشی به عنوان مدارس بر‌تر معرفی و تقدیر شدند.

وی اظهار داشت: در گروه مدارس متوسطه اول، دبیرستانهای شاهد پسران، سینائیان، خاوری، شهید ابو الفضلی، شهید فخار، ابن سینا، اعتماد الحسینی، مخملبافی 1، ترنجی، ترکیان فر انتخاب شدند.

عنایتی گفت: مدارس شهید آوینی، کتابچی، زینب کبری (س)، شهید گلچهرگان، دستمالچی، آسودگی، سوره، محمد نراقی، شهید بهشتی، تمنایی، محمدیان، ربیعی، فاطمه زهرا، نرجس، شهید جهانگیر، شاهد دختران، تیزهوشان و شاهد پسران نیز در گروه مدارس متوسطه دوم حائز رتبه بر‌تر شدند.

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری ایلنا

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!