جشن ملی سمپاد درلنگرود

15 اردیبهشت 1394

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، مهرداد زحمتکش، معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش لنگرود در جشن ملی روزسمپاد(سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان) که امروز(15 اردیبهشت) همزمان با هفته معلم در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، گفت: سخن گفتن درباره مقام معلم کار ساده‌ای نیست و هر جامعه‌ای در مقابل عظمت و محبت معلم سر تعظیم فرود می آورد.

وی با اشاره به سخنان امام علی(ع) در نهج البلاغه که «هر چیزی با ترازوی علم سنجیده می شود»، افزود: علم، میزان و ملاک تمام کارها است و ترازوی جامعه نیز معلمان هستند که جامعه باید در مقابل پاسداشت های این قشر زحمتکش قدردان باشد.

زحمتکش، عشق و محبت در جامعه فرهنگیان را ستودنی دانست و خاطرنشان کرد: معلمان صاحب عزت هستند و این معلم است که اخلاق را به جامعه هدیه می کند.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش لنگرود، مدرسه پرورش استعدادهای درخشان این شهرستان را مجموعه علمی شاخص در استان عنوان و تصریح کرد: یکی از ویژگی های مدارس سمپاد توجه ویژه به مسایل پژوهشی دانش آموزان است.

کامکار، مدیریت مرکز آموزش فرزانگان لنگرود نیز در جشن بزرگ سمپاد با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم، گفت: دانش آموزان باید در همه ابعاد زندگی مهارت های خوب و شاخص را به کار گیرند.

وی رضایت شغلی را در استمرار کارها موثر عنوان و اذعان کرد: مدرسه باید به سمت و سویی سوق داده شود که مورد رضایت حق تعالی باشد.

کامکار تاکید کرد: رتبه های برتر و خاص باید در همه مراحل زندگی ادامه داشته باشد.

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری شبستان

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!