جلسه هماهنگی مدارس استعداد های درخشان شهرستان پاکدشت

دوشنبه 17 فروردین 1394

به کزارش خبرنگار خبرگزاری پانا، خانی، مدیر آموزش و پرورش پاکدشت، قربانی، رئیس اداره استعدادهای درخشان استان، مدیران مدارس مربوطه، معاونین پشتیبانی و کارشناسان مسئول متوسّطه های دوره های اول و دوم نشستی تحت عنوان انتقال مدارس استعدادهای درخشان در شهرستان برگزار نمودند.

خانی در این جلسه گفت: با توجّه به اهمّیّت موضوع مدارس استعدادهای درخشان در سطح منطقه و استان، همه همکاران و دست اندرکاران باید تلاش خود را به کار گیرند تا نسبت به تأمین فضاهای آموزشی مناسب را برای دانش آموزان عزیز فراهم آورند.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت، دارای مدارس استعدادهای درخشان در دو جنسیّت دختر و پسر در دوره های اوّل و دوم متوسّطه می باشد.

خانی، با تأکید بر اهمّیّت موضوع و نزدیکی زمانی به پایان سال تحصیلی و ضرورت وجود آمادگی در بین دانش آموزان اظهار کردت: با توجّه به قرار گرفتن در انتهای سال تحصیلی و با توجّه به این که رفاه حال دانش آموزان و فرهنگیان باید مورد توجّه قرار بگیرد، آموزش و پرورش تمامی تلاش خود را در جهت بررسی فضاهای موجود در سطح پاکدشت، برای انتقال مدارس استعدادهای درخشان به مرکز شهر می باشد.

/ خبرنگار: علی اکبرپور/

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری پانا

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!