مدارس دولتی نباید دستخوش فراموشی شوند

چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394  

به گزارش خبرگزاری پانا، قربان علی افشانی بعد از ظهر امروز درجمع خبرنگاران سیاست وزارت آموزش و پرورش را کاهش مدارس خاص همچونتیزهوشان، نمونه و...بیان و اظهار کرد: نباید فضا به گونه ای پیش رود که مدارس دولتی دستخوش فراموشی شوند.

مدیر‌ کل دفتر آموزشی متوسطه دوم وزارت آموزش و پرورش گفت: 24 هزار تن از دانش آموزان مناطق مرزی و محروم کشور با اجرای طرح جهاد علمی تحت پوشش خدمات علمی و مشاوره ای قرار گرفته اند.

مدیر کل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش افزود: با اجرای این طرح که با کمک بسیج دانش آموزی و موسسه رزمندگان صورت می گیرد، دانش آموزان این مناطق از امکان حضور در آزمون های پیشرفت تحصیلی، کلاس های تقویت درسی و مشاوره برای پیشرفت تحصیلیدانش آموزان بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح 26 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

افشانی گفت: کشور چین برای بهره گیری از تجربیات این وزارتخانه در آموزش دانش نانو به دانش آموزان ایرانی اعلام آمادگی کرده است.

وی افزود: آموزش مباحث زیست فناوری و نانو به دانش آموزان از چهار سال آغاز شده است و کشور چین از مسوولان ایرانی اجرای این طرح دعوت کرده است که تجربه ایران در آن کشور پیاده شود.

مدیر کل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به امضای تفاهم نامه این وزارتخانه و معاونت علمی فناوری ریاست جمهوریدر سال 93 گفت: به دنبال امضای این تفاهم نامه، 50 هزار دانش آموز تحت پوشش طرح آموزش نانو، زیست فناوری، هوا فضا و بهینه سازی مصرف انرژی قرار می گیرند.

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری پانا

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!