بیست و سومین کنگره سراسری قرآن کریم سمپاد در زنجان برگزار می‌شود

29 تیر 1394

جمال رحمتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بیست و سومین کنگره سراسری قرآن کریم سمپاد (استعدادهای درخشان) در زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری مرحله قطبی رقابت‌های قرآنی سمپاد بخش پسران در زنجان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این رقابت در هفتم و هشتم مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

رئیس اداره استعدادهای آموزش‌های درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از برگزاری رقابت‌های قرآن کریم در چهار رشته خبر داد و افزود: قرائت، حفظ، حفظ ویژه و معارف قرآن کریم بخش‌های مختلف این رقابت‌ها است.

رحمتی با اشاره به اینکه دانشگاه پردیس الزهرا محل به عنوان خوابگاه دانش‌آموزان شرکت کننده در این رقابت در نظر گرفته شده است، ادامه داد: رقابت دانش‌آموزان در محل دارالقرآن برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان هفت استان در این رقابت‌ها حضور دارند، خاطرنشان کرد: استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، قزوین، البرز، گیلان و زنجان استان‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها است.

رئیس اداره استعدادهای آموزش‌های درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه این رقابت‌ها بین دانش‌آموزان دوره اول و دوم متوسطه برگزار می‌شود، ادامه داد: بیست و سومین کنگره سراسری قرآن کریم سمپاد (استعدادهای درخشان) در بخش پسران در زنجان برگزار می‌شود.

رحمتی با بیان اینکه استان زنجان میزبان 259 دانش‌آموز پسر رقابت‌ها است، تصریح کرد: 30 مربی و سرپرست نیز به همراه این دانش‌آموزان در این رقابت‌ها حضور می‌یابند.

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری فارس

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!