آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان در مدارس تیزهوشان از ششم تیر

پنج شنبه 4 تیر 1394 

به گزارش خبرگزاری پانا، ماشاالله پروین گفت: امسال 4385 دانش‌آموز استان کرمانشاه در آزمون استعدادهای درخشان شرکت کردند که از این تعداد 344 نفر برای تحصیل در مدارس استعدادهای درخشان پذیرفته شدند و 260 نفر در دو مدرسه دخترانه و پسرانه تیزهوشان شهر کرمانشاه و 84 نفر نیز در دو مدرسه دخترانه و پسرانه شهرستان اسلام‌ آباد غرب پذیرفته شده‌اند.

رییس اداره سنجش آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: پذیرش دانش‌آموزان در مدارس استعدادهای درخشان (تیزهوشان) بر مبنای نمره علمی کسب شده در آزمون است و پذیرفته‌شدگان برای ورود به دوره اول متوسطه و پایه هفتم در مدارس تیزهوشان در سال تحصیلی آینده ثبت نام می‌شوند.

به گفته پروین آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان (تیزهوشان) روز جمعه، 25 اردیبهشت برگزار شد و نتایج آن به همراه کارنامه تمامی دانش‌آموزان بر روی سایت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه قابل مشاهده است.

وی در ادامه با بیان اینکه امسال همچنین 6525 نفر از دانش آموزان استان در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی شرکت کردند، گفت: نتایج آزمون نمونه دولتی تا پایان هفته و حداکثر تا اوایل هفته آینده اعلام خواهد شد.

به گفته پروین پذیرفته شدگان در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در 15 مدرسه سطح استان به تحصیل می پردازند.

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری پانا

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!