پیشرفت 100 درصدی روند قبولی دانش آموزان پایه ششم

شنبه 6 تیر  1394 

به گزارش خبرگزاری پانا، سید عظیم اسماعیل زاده در جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی شهرستان با همت شورای آموزش و پرورش فریدونکنار تحقق می‌یابد.

وی با بیان اینکه استقرار پایه نهم مستلزم برنامه‌ریزی‌های دقیق و تلاش مضاعف است، افزود: انحلال همه مجتمع‌های شهری و روستایی فریدونکنار قطعی است و امسال با ساماندهی خوب فضاهای آموزشی، هیچ مدرسه‌ای در فریدونکنار تجمیع نمی‌شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش فریدونکنار از آغاز طرح هجرت سه و پروژه مهر در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: در پروژه مهر تمام هدف بازگشایی بانشاط مدارس است که به همین منظور دبیران کمیته‌های چندگانه پروژه مهر 94 از مدت‌ها پیش فعالیت خود را آغاز کردند.

اسماعیل‌زاده با بیان اینکه زنگ نمادین پروژه مهر 10 تیر ماه امسال نواخته می‌شود، امور ساماندهی ثبت‌نام و پاسخگویی به اولیای دانش‌آموز را رضایت‌بخش خواند.

وی از پیشرفت 100 درصدی روند قبولی دانش‌آموزان پایه ششم در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان خبر داد و خاطرنشان کرد: قبولی دانش‌آموزان ما در این آزمون‌ها نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

اسماعیل‌زاده با اشاره به رشد 27 درصدی اسکان مسافران نوروزی در ایام نوروز 94، افزود: اسکان مربوط به آموزش و پرورش نیست و مربوط به کل شهرستان است و همه دستگاه‌ها و نهادهای شهری باید در این مساله به آموزش و پرورش کمک کنند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار در پایان گفت: قهرمانی تیم رباتیک دانش آموزی پژوهش سرای مرحوم خبازی فریدونکنار، افتخار بزرگی بود و این تیم با رفع مشکل مالی قرار است برای شرکت در مسابقات جهانی رباتیک و روبوکاپ به کشور چین اعزام شود.

 

کلمات کلیدی: آموزش و پرورش مازندران 

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری پانا

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!