رصد دانش آموزان از خانه تا مدرسه با جی پی اس

دوشنبه 12 مرداد 1394 

به گزارش افکارنیوز، مراسم رونمایی از برچسب سرویس مدارس شهر تهران برای سال تحصیلی 95 - 94 صبح امروز با حضور اسفندیار چهاربندمدیرکل آموزش و پرورش استان تهران، سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی، محمدیان قائم مقام معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری، میثم مظفر مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی برگزار شد.

چهاربند در آغاز این مراسم اظهار داشت: براساس تحقیقات صورت گرفته حوادث ناشی از حمل و نقل دانش‌آموزی به صفر کاهش یافته بنابراین می‌توان گفت سال گذشته از این حیث بی‌نظیر بود. در ارائه خدمات سرویس دانش‌آموزی به مدارس تامین امنیت اجتماعی دانش‌آموزان یکی از نکات حائز اهمیت است چرا که افرادی که از این سرویس‌ها استفاده می‌کنند بین سنین 6 تا 17 سال هستند.

وی افزود: بنابراین باید وسیله نقلیه و نیروی انسانی از صلاحیت‌های تضمین‌شده‌ای برخوردار باشند. برای افزایش ایمنی و نظارت بر استانداردها کمیته‌ای تشکیل شد که در سال جاری نیز برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تهران تصریح کرد: ثبت‌نام برای استفاده از سرویس مدارس به صورت الکترونیکی در 9 منطقه به صورت آزمایشی انجام خواهد شد و در سه منطقه رصد دانش‌آموزان از خانه تا مدرسه از طریق جی.پی.اس انجام می‌شود تا بتوانیم میزان رصد و دقتمان را افزایش دهیم.

وی با بیان این‌که سرویس مدارس بخشی از فرصت‌های تربیتی است، گفت: با توجه به این‌که دانش‌آموزان ساعت‌هایی از روز با سرویس تردد می‌کنند و با اخلاق و رفتار راننده مواجه هستند صلاحیت پیمانکار و راننده باید تایید شود

 

منبع دریافت این مطلب : افکار نیوز

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!