شرکت آموزشی فرهنگی مبتکران

شرکت آموزشی فرهنگی مبتکران با هدف گسترش علوم و معارف در نظام آموزشی کشور و بالا بردن سطح علمی و آگاهی جوانان و نوجوانان در سال 1365 تاسیس گردید. دست اندرکاران مبتکران جهت نیل به این هدف با راه اندازی مدارس و آموزشگاه های علمی و آزاد و نشر کتاب های علمی و آموزشی و ایجاد مراکز ورزشی،تفریحی و هنری،تحقق اهداف عالی آموزش و پرورش را دنبال می کنند تا از این طریق سهمی در اعتلای فرهنگ ملی و دینی خود داشته باشند.

 شرکت آموزشی مبتکران

درحال حاضر ،حوزه های فعالیت این شرکت عبارت اند از:

نشر کتاب

هدایت تحصیلی (آزمون، مشاوره تحصیلی)

آموزش

ورزش و تربیت بدنی

انتشارات مبتکران از سال 1367 با تدوین کتاب های علمی و آموزشی معتبر،فعالیت خود را آغاز نموده و با تلاش پیگیر و به یاری خداوند متعال تاکنون بیش از 2050عنوان کتاب چاپ و منتشر کرده است. استقبال علاقه مندان کتاب از جمله استادان،دبیران و دانش آموزان موجب گردیده تا بسیاری از کتاب های منتشر شده به دفعات تجدید چاپ شوند.

زمینه های فعالیت مبتکران در حوزه ی نشر عبارت اند از:

دایره المعارف و فرهنگ لغات

کتاب های دانشگاهی

کتاب های ورزشی

کتاب های کودک و نوجوان

کتاب های آموزشی و کمک آموزشی

کتاب های آموزشی مبتکران در مقطع های ابتدایی،راهنمایی،دبیرستان و کنکور با همکاری مولفان کتاب های درسی و دبیران با تجربه کشور تدوین گردیده است. توجه به کیفیت محتوای کتاب ها و رعایت اصول آموزشی از سیاست های کلی مبتکران در تدوین و تالیف این کتاب هاست.مبتکران برای دانش آموزان کلاس های پنجم ابتدایی و دوره ی راهنمایی،به ویژه پایه ی سوم راهنمایی و علاقه مندان به شرکت در امتحانات ورودی مدارس ممتاز و تیزهوشان (استعداد های درخشان) نیز مجموعه ی با ارزشی از کتاب های ریاضی،علوم و ادبیات فارسی را تدوین نموده است.

مبتکران

انتشارات مبتکران به مدد به کارگیری شعار خود (کیفیت رمز ماندگاری است) در سال های 1387 و1388و1375 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان ناشر نمونه ی کشور انتخاب شده است. این نشر در جشنواره کتاب های کمک آموزشی رشد ( وزارت آموزش و پرورش ) نیز در سال های 1386 و 1390 به عنوان ناشر برگزیده شناخته شد. لازم به توضیح است در جشنواره های مختلف هم تعداد زیادی از کتاب های این انتشارات دارای عناوین برتر و برگزیده شده اند. و تعداد زیادی از کتاب ها در کتابنامه های رشد وزارت آموزش و پرورش به عنوان کتاب مناسب معرفی شده اند. این افتخارات مبتکران را ببینید.

 

منبع دریافت این مطلب : شرکت آموزشی فرهنگی مبتکران

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!