کتب درسی جدید پنجم ابتدایی و نهم متوسطه رونمایی شد

دوشنبه 12 مرداد 1394

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، این مراسم امروز ( دوشنبه ) با حضور حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی و علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مدیران و مقامات فرهنگی و کشوری در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

فانی در این مراسم ضمن تشکر از حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در اجلاس با تشریح برنامه ها و اقدامات انجام شده گفت: این اجلاس با سه هدف اجرای سند تحول و مشی آن در برنامه ششم توسعه، هماهنگی نهایی و اجرایی برای بازگشایی مدارس در مهر ماه 94 و اجرای طرح رتبه بندی معلمان برگزار شده است.

علی اصغر فانی با اشاره به رتبه بندی معلمان، اظهار داشت: طرح رتبه بندی برای اولین بار در کشور در حوزه تعلیم و تربیت اجرا می شود.

وی ضمن قدردانی از تلاش ها و همکاری های مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر این طرح عملیاتی و اجرایی شود.

وزیر آموزش و پرورش با تشریح برنامه های روز گذشته اجلاس ابراز امیداوری کرد گام های موثری با برگزاری این اجلاس در جهت معیشت و منزلت معلمان برداشته شود.

عضو کابینه دولت یازدهم با اشاره به رای اعتماد مجدد مجلس به وی، گفت: این رای اعتماد تکلیف مضاعفی را برای من و مدیران این نهاد قرار داد تا از این فرصت برای اعتلای نظام تعلیم و تربیت و آموزش نسلی که آینده ساز کشور است، بهره برده و تلاش کنیم زمینه و محیط مناسب برای رشد و بالندگی دانش آموزان را فراهم کنیم.

فانی گفت: بدیهی است سند تحول و اجرای این سند و نقشه راه که دیروز رونمایی شد بتواند تحولی ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اجرای سند و زیر نظام ها و راهکارهای آن در قالب نقشه راه بتوانیم اولویت ها و پیش نیازها که تا سال 99 پیش بینی کرده ایم، به آن دست یابیم و به آرزوی دیرینه ای که ایجاد یک تحول بنیادین بر اساس فلسفه اسلامی است، نایل آییم.

سی و دومین اجلاس روسای آموزش و پرورش که از 11 مردادماه در برج میلاد آغاز به کار کرده تا 13 مردادماه ادامه دارد.

 

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزار ی ایرنا

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!