آموزش و پرورش ناحیه یک تهران میزبان تیزهوشان سراوانی

پنج شنبه 29 مرداد 1394 

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، حسن نوروزی اظهار کرد: این اردو با هماهنگی و همکاری مدیریت آموزش و پرورش سراوان، کادر اجرایی و آموزشی آموزشگاه و گروه های آموزشی آموزش و پرورش ناحیه یک تهران پایه ریزی شده و مشتمل بر بخش های آموزشی، مشاوره، مهارت های تست زنی آمادگی کنکور، فرهنگی، تفریحی و سیاحتی بود.

وی افزود: حین برگزاری این اردو، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، معاون شهردار تهران در امور کلان شهرها، معاون استعداد های درخشان سمپاد و جمعی از مسئولین منطقه آزاد چابهار با دانش آموزان دیدار داشتند.

در این اردو دلیری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با حضور دانش آموزان در محل باشگاه ریاست جمهوری ضمن قدردانی از عوامل اجرایی این اردو گفت: اگر چه مناطق جنوبی کشور به خصوص سیستان و بلوچستان از نظر امکانات آموزشی در محرومیت و محدودیت هستند اما استعدادهای بالقوه ای در بین دانش آموزان این مناطق وجود دارد و باید طوری برنامه ریزی شود که نبود امکانات جلوی پیشرفت آنان را نگیرد.

مزاری معاون شهردار تهران نیز ضمن ابراز خرسندی و تقدیر از اعضای گروه گفت: پیشرفت همه جانبه استان سیستان و بلوچستان، منوط به پیشرفت آموزشی و بالا بردن سطح آگاهی های عمومی می باشد و در ادامه از آمار بالای بی سوادی و ترک تحصیل در استان ابراز نگرانی کرده و افزود: قشر با سواد، تمام تلاش خود را برای پیشرفت استان در همه زمینه ها به کار ببندند و تمام مسئولین کشور از چنین حرکت های آموزشی و فرهنگی حمایت خواهند کرد.

بازدید از کاخ گلستان، باغ موزه ی قصر، باغ پرندگان، برج میلاد و دبیرستان تیزهوشان منطقه یک تهران، حضور و نمایش فرهنگ و آداب بومی استان در رسانه ملی(برنامه خندوانه)، ملاقات با مسئولین آموزش و پرورش منطقه یک و نفرات برتر آزمون سراسری 1394 از دیگر برنامه های این اردوی تابستانی بوده است.

 

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری پانا

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!