بنیاد ملی نخبگان توانمندسازی استعدادهای برتر را در دستور کار قرار دهد

پنجشنبه 29 مرداد 1394

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محسن شاه رضایی ظهر امروز در مراسم اختتامیه منطقه‌ای جشنواره اختراعات رویش، اظهار داشت: خراسان جنوبی منطقه‌ای با فرهنگ، دیرینه و با عجایب فرهنگی فراوان است.

وی با اشاره به اینکه در بنیاد ملی نخبگان یک برنامه دیگری را داشته‌ایم که خراسان جنوبی خوش درخشیده است، بیان کرد: در بنیاد ملی نخبگان برنامه ریزی شده است که دانش آموزی را نباید فراموش کرد زیرا بنیاد ملی نخبگان از دانش آموزی آغاز می‌شود.

وی افزود: در راستای همین محور طرحی را به عنوان طرح "شهاب" شناسایی کردیم که در راستای هدایت تحصیلی استعدادهای بر‌تر در سراسر کشور در دست اجرا است.

مدیرکل دفتر الگوسازی و تکریم نخبگان بنیاد نخبگان کشور اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در طرح شهاب امسال مقرر شد که دانش آموزان برای معلمان خود یک جمله بنویسند و در سراسر کشور این حرکت علمی را اجرا کنند.

شاه رضایی بیان کرد: در این طرح هر استان سه برگزیده داشته است که از این برگزیدگان استانی 10 نفر از سراسر کشور برگزیده شده‌اند که یکی از آن‌ها از خراسان جنوبی است.

وی افزود: نوشتن امری مهم است زیرا اگر ننویسیم هویت ما از دست می‌رود و باید عادت کنیم بنویسم و احساساتمان را به تاریخ و نسل‌های بعدی تحویل دهیم.

مدیرکل دفتر الگوسازی و تکریم نخبگان بنیاد نخبگان کشور گفت: این نوشتن به ما هویت می‌دهد و این نوشتن از بچگی آغاز می‌شود و طرح شهاب مهربانی که امسال بنیاد آغاز کرده نیز در همین راستا بوده است.

در پایان از سه نفر برگزیده طرح شهاب مهربانی استانی و برگزیده کشوری از خراسان جنوبی تقدیر شد.

 

 

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری تسنیم

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!