تجدید ساختار وزارت آموزش و پرورش ضروری است

محمدمهدی زاهدی که به همراه اعضای کمسیون آموزش و تحقیقات به شهرستان رشتخوار سفر کرده بود،شامگاه دوشنبه در جمع فرهنگیان این شهرستان افزود:افزایش حقوق فرهنگیان که از اول مهر توسط دولت اجرایی می شود هیچ ربطی به رتبه بندی معلمین ندارد و به دنبال تبیین جایگاه و شان فرهنگیان در رتبه بندی هستیم.

وی خواستار اجرای طرح افزایش حقوق فرهنگیان کشور از دوم و سوم مهرماه توسط دولت شد و گفت: این اقدام برای رعایت حال فرهنگیانی است که 31 شهریور 94 باز نشسته می شوند.

زاهدی به تلاش های اعضای کمیسیون تحقیقات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: بیش از پنج هزار میلیاردتومان منابع جدید برای وزارت آموزش و پرورش توسط این کمیسیون تعریف شده است.

به گفته وی برای تحقق این اعتبار که گره بسیاری از مشکلات را برای سالهای طولانی حل خواهد کرد دولت باید تلاش کند.

زاهدی گفت:هم اکنون یکصدهزار کلاس درس درسطح کشور قابل استفاده نیست و یا با کوچکترین حادثه طبیعی تخریب می شوند که کمسیون تحقیقات و اموزش مجلس شورای اسلامی در برنامه ششم توسعه مبلغ 10 هزار میلیارد تومان برای نوسازی مدارس اختصاص داده است.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص مسایل هسته ای کشور اشاره کرد و گفت: گر چه در 'برجام' نکات مثبت و منفی وجود دارد و یک بازی بردبرد و بده بستان است اما نباید بحث امروز کشور فقط برجام باشد.

به گفته وی مسئله امروز جمهوری اسلامی مبارزه با امریکاست که توطئه درونی و بیرونی انجام می دهد و اگر امروز فکرمان فقط برجام باشد باخته ایم.

محمود نگهبان نماینده مردم رشتخوار و خواف از اعضا این کمیسیون خواست سهمیه پذیرش این شهرستان در دانشگاه فرهنگیان را افزایش دهند و مسئله مسکن فرهنگیان رشتخوار را از طریق وزارت راه و شهر سازی پی گیری نمایند.

 

 

 

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری ایرنا

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!