طرح رتبه بندی معلمان از ابتدای مهرماه عملیاتی می شود

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، علی بیرانوند در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با بیان اینکه دستورالعمل ارتقای شغلی معلمان در وزارت خانه صادر شده اما هنوز به استان ها ابلاغ نشده است، اظهارداشت: به محض ابلاغ دستورالعمل از وزارت خانه، ارتقای شغلی فرهنگیان عملیاتی می شود.

وی با اشاره به اینکه کار ثبت نام 97 درصد دانش آموزان برای سال تحصیلی 95-94 انجام شده است، افزود: بیش از 90 هزار دانش آموزان درمقاطع مختلف تحصیلی در مدارس استان ثبت نام کرده اند که مابقی آنها که واحد افتاده داشته و یا متقاضی ثبت نام در رشته های فنی هستند، نیز تا پایان ماه جاری در مدارس ثبت نام خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام عمده مطالبات فرهنگیان استان را پاداش پایان خدمت آنها عنوان و تصریح کرد: اضافه کار، مرخصی ذخیره، تفاوت احکام و ... از دیگر مطالبات فرهنگیان است که برای رفع این مشکل در حال رایزنی با وزارت خانه هستیم که امیدواریم با نظر مساعد وزیر، مطالبات فرهنگیان پرداخت شود.

علی بیرانوند با اشاره به بهسازی و نوسازی مدارس مناطق زلزله زده مردادماه سال گذشته در شهرستان های آبدانان و دهلران، یادآور شد: خوشبختانه با توجه ویژه دولت به مناطق زلزله زده استان و تلاش سازمان نوسازی مدارس استان ایلام، تمامی واحدهای آموزشی بهسازی شده از ابتدای سال تحصیلی، به روی دانش آموزان باز خواهد شد و در دیگر مناطق استان نیز مشکل خاصی از لحاظ فضای آموزشی نداریم.

 

منبع دریافت این مطلب : قدس آنلاین

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!