67 درصد دانش آموزان از سرویس مدارس استفاده می کنند

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسفندیار چهاربند در جلسه طرح استقبال از مهر 94 در آستانه بازگشایی مدارس گفت: امروز اگر کشور ما در قله اقتدار،‌ عزت و سربلندی در حوزه‌های مختلف فعال است، حاصل کار نظام تعلیم و تربیت است که بخش قابل توجه آن نیز مرهون فعالیت همه دستگاههای تاثیرگذار در این زمینه است.

وی افزود: در 22 منطقه تهران یک میلیون و 150 هزار دانش‌آموز در 5 هزار واحد آموزشی با کمک 150 هزار معلم و مدیر فعال در حوزه تعلیم و تربیت مشغول تحصیل می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران تاکید کرد: حجم قابل توجهی از شهروندان در روز بازگشایی مدارس با استفاده از زیرساختهای مدیریت شهری به محل تحصیل خود می‌روند در نتیجه هر چه زیرساختها آماده‌تر باشد، این مهم با سهولت بیشتری انجام خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه 12 داوزدهم مردادماه امسال تفاهمنامه همکاری برای ساماندهی سرویس مدارس بین آموزش و پرورش و معاونت حمل و نقل شهرداری تهران امضا شد، افزود: این تفاهمنامه به دلیل فعالیتی بود که در سال گذشته شاهد آن بودیم. با امضای تفاهم نامه سال گذشته نرخ حوادث سرویس مدارس به صفر رسید و امیدواریم امسال نیز گزارشی در این باره نداشته باشیم.

وی افزود: امسال با این تفاهمنامه فعالیت و هماهنگی‌های خوبی بین پلیس راهور، مدیریت شهر تهران، معاونت حمل و نقل ترافیک و پیمانکاران این حوزه انجام شد و همچنین در ده روز پیش برچسب سفید سرویس مدارس رونمایی شد.

چهاربند تاکید کرد: لازم است؛ دانش‌آموزان و اولیاء آموزش‌های مورد نیاز را در ارتباط با نحوه حضور در مدارس و استفاده از سرویس‌های مدارس ببینند. در همین زمینه دفترچه‌های آموزشی برای اولیاء‌ و دانش‌آموزان تهیه شده که هفته آینده توزیع خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: طبق آمار 67 درصد دانش آموزان از سرویس‌های مدارس برای رفت و آمد در دوران تحصیل استفاده می‌کنند، از این رو مهیا کردن خانواده و دانش‌آموزان برای استفاده از این خدمات می‌تواند؛ در روان شدن ترافیک مهرماه بسیار کمک‌کننده باشد.

 

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری ایلنا

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!