قبولی 40. 99درصدی دانش آموزان پایه اول ابتدایی در مدارس البرز

خسرو ساکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: دانش آموزان البرزی امسال در جشنواره خوارزمیخوش درخشیدند و توانستند رتبه سوم کشوری را از آن خود کنند.

وی افزود: کسب 16 رتبه کشوری در مسابقات علمی و عملی، علمی کاربردی و هنرهای تجسمی در بخش فنی و حرفه‌ای، کسب پنج رتبه برگزیده کشوری در مسابقات فیلم کوتاه و هنرهای نمایشی، کسب چهار رتبه دوم کشوری در مسابقات تک نوازی و دستی و تجسمی، کسب یک رتبه اول کشوری در مسابقات هنرهای دستی و تجسمی، کسب رتبه اول مسابقات کشوری در رشته‌های حفظ و قرائت قرآن در سی و سومین دوره مسابقات کشوری در مرداد ماه 94 از دیگر افتخارات دانش آموزان البرزی به شمار می‌رود.

این مقام مسئول در ادامه از اقدامات آموزش و پرورش البرز از ابتدای سال 93 تا کنون سخن به میان آورد و گفت: تحت پوشش قرار دادن 223 هزار دانش آموز در طرح‌های ملی، اجرای طرح کیفیت بخشی درس تربیت بدنی در مقطع ابتدایی و استعداد یابی دانش‌آموزان پایه دوم ابتدایی، ثبت 320 هزار رکورد از اطلاعات دفاتر قبول شدگان دختر پایه پنجم ابتدایی متولدین سال های 1357 الی 1378 در سامانه جامع سوادآموزی به منظور تکمیل پایگاه اطلاعاتی، استفاده بهینه و به روزرسانی سامانه جامع سوادآموزی به منظور نظارت مستمر، افزایش سرعت و دقت در انجامفعالیت‌های سوادآموزی و شناسایی و ثبت نام افراد بی سواد، برگزاری اردوهای راهیان نور و اردوهای بنیاد علوی از جمله این اقدامات است.

ساکی توسعه درمانگاه فرهنگیان در شهرستان های کرج و ساوجبلاغ، تاسیس دو مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده، ساماندهی نیروی انسانی و بهسازی و توانمندسازی کارکنان را از دیگر اقدامات آموزش و پرورش البرز عنوان کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز در پایان به درصد قبولی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی اشاره کرد و گفت: درصد قبولی دانش آموزان پایه اول ابتدایی البرز نسبت به میانگین کشوری سه درصد بالاتر است و در واقع 40. 99 درصد دانش آموزان البرزی پایه اول را تشکیل می‌دهد.

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!