باید زمینه های تورهای گردشگری دانش آموزی فراهم شود

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا؛مهدی علی اکبرزاده در جلسه بررسی مفاد تفاهم نامه بین وزارت آموزش و پرورش و سازمان میراث فرهنگی که صبح امروز 4 شهریور ماه در اردوگاه شهیدباهنر تهران برگزار شد اظهار داشت: باید این تفاهم نامه و زمینه های مشارکت و نقطه های مشترک همکاری بین سازمان میراث فرهنگی و آموزش و پرورش تعریف شود .

وی افزود: اصلی ترین فعالیتی که باید در اولویت باشد تا هویت ملی برای دانش آموزان اثبات شود راه اندازی تورهای گردشگری دانش آموزی است که سازمان میراث فرهنگی می تواند در این زمینه نقش موثری داشته باشد.

مدیرکل اداره فرهنگی هنری و اردوگاه ها و فضاهای پرورشی ادامه داد: آموزش و پرورش نیز با کمک سازمان میراث فرهنگی می تواند در چاپ و تولید محتوای آموزشی تورهای گردشگری دانش آموزی موثر باشد.

وی گفت: دانش آموزان ما باید بدانند که برای گردشگری به کجا می روند که این زمینه با محتواهای آموزشی و جشنواره های مشترک می تواند محقق شود.

علی اکبرزاده تصریح کرد: حدود 14 میلیون دانش اموز در آموزش و پرورش وجود دارد که این تعداد مخاطب زیادی از جامعه هدف سازمان میراث فرهنگی را در بر می گیرد بنابراین باید در این زمینه تلاش های فراوانی کرد.

 

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری پانا

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!