نمایشگاه باز باران روحیه ملی اسلامی دانش آموزان را تقویت می کند

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ، علی‌اصغر فانی با بیان این که یکی از سیاست‌هایی که وزارت آموزش و پرورش در دولت مدنظر قرار داده است، توسعه مشارکت با سایر نهادها است، اظهار داشت: اعتقاد داریم به دلیل گستردگی مخاطبان و به دلیل داشتن 13 میلیون دانش آموز، 26 میلیون پدر و مادر دانش آموز، یک میلیون همکار مسئولیت سنگینی بر روی دوش ماست.

وی با تاکید بر این که با 40 میلیون مخاطب مستقیم در ارتباط هستیم، اضافه کرد: وزارت آموزش و پرورش بزرگ‌ترین دستگاه کشور است و برای اداره 105 هزار مدرسه در سراسر کشور و 750 منطقه آموزشی قادر به انجام مسئولیت سنگین نیست و نیازمند توسعه و مشارکت سایر نهادهاست.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برپایی نمایشگاه یار مهربان که کمک موثری به کتابخانه‌ها بوده است، تصریح کرد: استفاده از امکاناتی که با کمک شهرداری در این زمینه در اختیار مدارس ما قرار می‌گیرد، تاثیر فراوانی بر روی فرهنگ‌سازی دارد.

فانی با تاکید بر برپایی نمایشگاه باز باران می‌تواند روحیه ملی و اسلامی دانش آموزان را تقویت کند، گفت: در اقتصاد مقاومتی و همکاری شهرداری و مشارکت تولیدکنندگان در این راستا بسیار تاثیرگذار است و ما می‌توانیم الگوهای ایرانی اسلامی را به کسانی که آینده‌سازان کشور هستند، انتقال دهیم.

وی با بیان این که طراحی و الگوسازی می‌تواند نقش مهمی در شکل‌گیری دانش آموزان داشته باشد، افزود: تولیدکنندگان باید روی کیفیت ارائه محصولات و نمادها دقت کنند چرا که دانش آموزان از الگوها تاثیرگذاری بسیاری می‌گیرند.

وزیر آموزش و پرورش در پایان یادآور شد: امیدواریم بتوانیم با همکاری سایر نهادها نمایشگاه باز باران را در سراسر کشور به خصوص کلان‌شهرهای کشور برگزار کنیم.

 

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!