موسسه آموزشی فرهنگی واله

مجموعه آموزشگاه‌ های علمی واله (پسرانه و دخترانه):

در حدود یک دهه قبل، گروه آموزشی واله در سطح استان تهران و در قالب برگزاری کلاس‌های آمادگی تیزهوشان و پیشرفته مشغول به فعّالیّت بوده است که ثمره‌ی این فعّالیّت حضور قدرتمند دانش‌آموزان مخاطب، در آزمون‌های تیزهوشان و المپیاد برگزار شده حتّی در سطح بین‌المللی بوده است. موفّقیّت‌های حاصله که به مدد دبیران، کارشناسان و مشاوران برجسته و باتجربه و ممتاز در سال‌های فعّالیّت این گروه کسب شده بود، افزون بر تثبیت اعتبار آموزشی این گروه، سبب رجوع بسیاری از اولیاء با دغدغه‌های آموزشی گردید. دیری نپایید این مرکز به عنوان اوّلین و تخصّصی‌ترین مرکز سنجش، پرورش و آموزش استعدادهای برتر به کلّ جامعه آموزشی معرّفی گردید.

موسسه آموزشی واله روش‌های تخصّصی آموزشی،امکانات آموزشی،تجهیزات تخصّصی آموزشی تیزهوشان، آزمایشگاه تخصّصی علوم تجربی، فضای مناسب آموزشی و ... جزء ابتدایی‌ترین ویژگی‌های منحصر به فرد موسسه‌ی واله گردید که به مرور زمان با تکمیل و بهره‌گیری از خدمات آموزشی روز دنیا سعی در اصلاح و به روزرسانی این مجموعه گردید. با وجود سایر عزیزان که در راستای آموزش کشور گام برمی‌دارند و در مسیر تیزهوشان اقدام به برگزاری و ارایه خدمات گوناگون داشته‌اند، موسسه‌ی واله بنا به شرایط موجود توانست از رقبای خود پیشی گرفته و در اندک زمان ممکن به عنوان قطب بلامنازع عرصه‌ی آموزش در زمینه‌ی برگزاری کلاس‌های پیشرفته معرّفی گردد. 

موسسه‌ی واله با هدف نهادینه کردن آموزش در بدو امر تحصیل فرزندان، اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه‌ی کلّیّه‌ی مقاطع نمود. این مرکز با حذف قید نام مدرسه از روی هر یک از دانش‌آموزان و با گردآوری این عزیزان در یک محل، قرار دادن کار بر مبنای فعّالیّت حداقلی مدارس، شروع به آموزش آموزه‌های کتب درسی در کلیه پایه‌ها و نیز هدایت ایشان در مسیر رشد از کتاب درسی تا سطوح فراتر از آن را پیش گرفت. در ابتدای این کار شاید بسیاری گمان می‌بردند که هدف از تشکیل و برگزاری چنین کلاس‌هایی صرفاً قبولی دانش‌آموزان در مدرسه‌ی تیزهوشانمی‌باشد. امّا بعداً با حضور چشمگیر دانش‌آموزان و افزایش قابل توجّه آمار پذیرفته شدگان آزمون‌های ورودی مدارس برتر، حسّاسیت موجود حذف و هدف اصلی موسسه یعنی تقویت بنیه‌ی علمی دانش‌آموزان تحقّق پیدا کرد.

 

منبع دریافت این مطلب : واله

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!