چگونگی رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): باشگاه خبرنگاران نوشت، محمد فاضل در پاسخ به این پرسش که دستورالعمل طرح رتبه بندی در شورای توسعه مدیریت به تصویب رسیده است،‌ شاخص‌ها چیست؟‌ اظهار داشت:‌ هنوز جزئیات آنچه که در شورای توسعه مدیریت تصویب شده به ما ابلاغ نشده است. اما آنچه اهمیت دارد این است که احکام معلمان را تا قبل از مهر صادر می‌کنیم.

وی افزود: طرح رتبه‌بندی شامل افرادی می‌‌شود که بر اساس شاخص‌‌ها کف امتیاز را کسب کنند.البته بعید به نظر می‌رسد افرای که زیر 5 سال سابقه کار دارند بتوانند کف امتیاز را به دست آورند.

مدیرکل دفتر وزارتی آموزش‌وپرورش گفت:‌ امتیاز‌ها بر اساس مدرک تحصیلی، سوابق و شرایط فعالیت فرهنگیان محاسبه می‌شود.

فاضل در پاسخ به این پرسش که آیا افرادی که امسال بازنشسته می‌شوند هم در طرح رتبه‌بندی دارای جایگاه هستند یا خیر؟ عنوان کرد: تمام تلاش و رایزنی‌های ما در این جهت است تا افرادی که امسال بازنشسته می‌شوند مشمول این طرح باشند و احتمالاً‌ این موضوع محقق می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که در سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش آمده است که طرح رتبه‌بندی معلمان باید همانند هیئت علمی دانشگاه‌ها باشد اما طرح رتبه‌بندی تصویب شده متفاوت از این موضوع است، گفت: در این خصوص طرح‌های مختلفی مطرح شده است اما مهم این است که کدام طرح قابلیت اجرا شدن داشته باشد و شامل حال همه فرهنگیان شود. طرحی که در دست اجراست در واقع رضایت فرهنگیان را به همراه دارد و در ضمن شورای توسعه مدیریت به این نتیجه رسیده که این طرح مناسب‌تر است.

به گزارش تسنیم، علی اصغر فانی وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه طرح رتبه‌بندی در شورای توسعه مدیریت مصوب شد و احکام معلمان تا قبل از مهر صادر می‌شود، عنوان کرد: تا زمانی که احکام صادر نشود نمی‌توانیم در رابطه با میزان افزایش حقوق صحبت کنیم چرا که افراد و شرایط‌شان با یکدیگر متفاوت است.

 

 

منبع دریافت این مطلب : شما نیوز

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!