آخرین اخبار معلمان و فرهنگیان

1 - راهکار فانی برای رفع مشکلات معیشتی و خدماتی به «معلمان»

وزیرآموزش و پرورش گفت: مشکلات معیشتی معلمان از دغدغه های این وزارتخانه است که با دستور رییس جمهوری و همکاری مجلس شورای اسلامی رفع می شود.

2-دوره های آموزشی ضمن خدمت برای معلمان

علی بیرانوند ازآغاز دوره های آموزشی ضمن خدمت معلمان پایه های پنجم ، نهم و پیش دانشگاهی استان ایلام خبر داد.

3- وزارت آموزش و پرورش در دولت حسن روحانی از اعتراض تا استیضاح

روزنامه اعتماد در صفحه مدرسه نوشت: دولت یازدهم سومین سال خود را آغاز کرد و دو سال پرفراز و فرود را در عرصه های مختلف به ویژه سیاست خارجی سپری کرد اما تمرکز بر سیاست خارجی مانع از آن نشد تا حوزه های دیگر دور از توجه باقی بماند.

4-چگونگی رتبه بندی معلمان بازنشسته

مدیرکل دفتر وزارتی آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه امتیاز معلمان در طرح رتبه‌بندی براساس مدرک تحصیلی،‌ سوابق و فعالیت‌ فرهنگیانمحاسبه می‌شود، گفت:‌ تلاش‌ها در این جهت است تا افرادی که امسال بازنشسته می‌شوند، مشمول طرح رتبه بندی قرار بگیرند.

5-وزیر فرهنگیان تا چه حد توانسته به برنامه هایی که داشته، عمل کند؟

گفتگوبا فانی / از وضعیت معیشتی معلمان و بیمه طلایی / فاصله درآمدی معلمان با سایر کارمندان/ جریان استیضاح/ تا مشکل نقل و انتقال

در برخی از روزنامه ها و سایت ها نوشته شده است آموزش و پرورش افرادی را به مدارس غیرانتفاعی فرستاده و آنها را وادار به پرداخت شهریه کرده است. در حالی که اینطور نیست و کل هزینه اش را ما خودمان پرداخت کردیم.

6-بطحائی : خدمات 3بیمارستان برای فرهنگیان رایگان شد

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از راه‌اندازی مرکز ارجاع فرهنگیان در هفته آتی خبر داد.

7-حادثه تلخ برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

ساعتی پیش 5 «دانشجو معلم» دانشگاه فرهنگیان در حالی که از کلاس‌های ترم تابستانی دانشگاه در حال بازگشت به منزل بودند، دچار سانحه تصادف شدند که 2 دانشجو در دم جان باختند.

8-4ماه از هفته معلم گذشت و معلمان هنوز منتظرند /وعده خودرو و کمک هزینه

معلم نمونه کشور در سال تحصیلی 93- 94 گفت: اکنون چهار ماه از آن قول و قرارها و وعده‌هایی که به معلمان نمونه داده شده، می‌گذرد و با وجود مکاتبات، تماس‌های متعدد و حتی دو بار مراجعه حضوری این معلمان به وزارت آموزش و پرورش، مجلس شورای اسلامی و نهاد ریاست جمهوری هیچ اقدامی در راستای اهدای جوایز صورت نگرفته است.

9-فانی/میزان افزایش حقوق معلمان با توجه به شرایط افراد متفاوت است

وزیر آموزش و پرورش گفت: با تصویب طرح رتبه بندی معلمان در شورای توسعه مدیریت، احکام معلمان تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید به آنان ابلاغ می شود.

 

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری زمان

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!