شهروندان کتاب فروشی های متخلف را به تعزیرات معرفی کنند

اسفندیار چهاربند در گفت‌وگو با خبرنگار«آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،گفت: کتاب‌های درسی دوره ابتدایی به مدارس تحویل داده شده و تا امروز نیز کار تحویل کتب درسی دوره ابتدایی به مدارس تمام می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر کتاب‌های مربوط به دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در حال توزیع در بین مناطق است و تا دوشنبه آینده نیز کتب درسی به هنرستان های شهر تهران تحویل داده می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه توزیع کتب درسی متوسطه اول و دوم نیز شروع شده است، اظهارکرد: در حال حاضر تمام کتاب فروشی‌هایی که با شرکت چاپ و نشر قرارداد دارند، در حال عرضه کتب درسی این مقاطع هستند که در تهران 280 فروشگاه این کتاب ها را ارائه می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه کتب درسی نسبت به سال گذشته افزایش قیمت نداشته است، گفت: شهروندان می‌توانند از فروشگاه‌هایی که در ارائه کتاب‌ها تخلف می‌کنند و در کنار فروش کتب درسی به فروش اقلامی چون جلد کتاب، چسب، مداد، خودکار و ... می پردازند به تعزیرات حکومتی شکایت کنند؛ زیرا مسائل مربوط به کتاب‌هایی که در کتاب فروشی ها ارائه می‌شود به صنف کتاب فروشان و تعزیرات حکومتی ارتباط دارد و آن‌ها در این زمینه پاسخگو هستند. آموزش و پرورش شهر تهران نیز بر روند توزیع کتاب‌ها در مدارس دوره ابتدایی رسیدگی می‌کند.

 

منبع دریافت این مطلب : ایسنا

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!