راه اندازی بازار الکترونیک معلمان برای فروش تجهیزات آموزشی

قاسم یزدان پناه در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، گفت: شرکت صنایع آموزشی از پیش دبستانی تا دانشگاه برای دانش آموزان محصولات تولید می کند.

وی ادامه داد: شرکت صنایع آموزشی 2 تا شرکت زیرمجموعه دارد؛یکی تجهیزات آموزشی که 65 درصد سهام شرکت و 35 درصد سهام بانک ملی را دارد و در راستای تولید و طراحی تجهیزات میز، صندلی و کلاس فعالیت دارد.

یزدان پناه افزود:شرکت دوم بخش پژوهش است که 100 درصد سهام شرکت صنایع آموزشی را دارد. شرکت ما در تولید اسباب بازی، وسایل سرگرمی و تربیت بدنی و ورزش نیز فعالیت می کند.

وی در خصوص مکانیک خوردو در شرکت صنایع آموزشی، گفت: در این موضوع کالا تولید می کنیم همچنین در رشته های برق، الکترونیک، فیزیک و شیمی فعالیت هایی را برقرار کرده ایم.

تولید کیت های آموزشی دوره ابتدایی

یزدان پناه اشاره کرد: برای دانش آموزان کیت های آموزشی ابتدایی درس علوم و ریاضی را تولید می کنیم همچنین در بخش دانشگاهی با دانشگاه آزاد اسلامی تحت عنوان شرکت تجهیزات دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم نامه منعقد کرده ایم تا برای طراحی، تولید و تامین تجهیزات دانشگاهی 51 درصد دانشگاه و 49 درصد ما سهم داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه تمام محصولات تولید شده از شرکت صنایع آموزشی استاندارد است، افزود: شرکت صنایع آموزشی زیر مجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان است.

 

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری پانا

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!