دوره آموزش مدیران مدارس تیزهوشان کشور برگزار می شود

یکشنبه 22 شهریور 94

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، حسین شجاعی در نشست شورای معاونان اداره کل آموزش پرورش استان سمنان اظهارکرد: روسای مناطق با مدارس سمپاد تعامل ویژه ای داشته باشند.

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان کشور با بیان اینکه امسال به عنوان مهمترین این مدارس، مشاوره را در نظر گرفتیم، ادامه داد : دوره مشاورین فروردین ماه امسال برگزار شد و در آن 130 نفر مشاور در کشور شرکت کرده اند.

وی از برگزاری دوره برای مدیران مدارس سمپاد خبر داد، گفت: بخش های مختلف آموزش و پرورش همواره در برنامه های گوناگون با مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان همکاری خوبی داشته اند.

شجاعی با اشاره به دو برنامه به عنوان برنامه اصلی هدف در این مراکز، آزمون ملی را یکی از این اهداف خواند و افزود: این آزمون بر اساس سئوال های استعدادی باید باشند نه سئوال های پیشرفت تحصیلی.

وی ادامه داد: مجموعه مدیریت آزمون ها و سنجش برای تعداد قلیلی که برای آزمون خارج از کشور شرکت می کنند مصاحبه هم در نظر گرفته است.

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان کشور گفت: توانستیم بعد از 38 سال کتاب با نظارت دفتر کتب درسی چاپ کنیم که یک افتخار برای ما است .

وی با بیان همراهی و همکاری بخش های مختلف آموزش و پرورش گفت: این واحدها در برنامه های مختلف با ما همراه است.

در پایان نشست شورای معاونان اداره کل آموزش پرورش استان از عوامل اجرایی بیست و سومین مسابقات قرآنی مدارس سمپاد در سمنان با حضور حسین شجاعی ، رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان کشور و رئیس باشگاه و دانش پژوهان با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری پانا

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!