یازدهمین نمایشگاه کتاب های تخصصی هنر در نیاوران

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ نمایشگاه تخصصی کتاب‌های هنر طبق روال سال‌های گذشته با توجه به استقبال علاقه‌مندان، امسال نیز توسط انتشارات ویژه نشر با همکاری فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه در حوزه موضوعات سینما، تئاتر، دکوراسیون، معماری، طراحی لباس، صنایع دستی، گرافیک، نقاشی، آشپزی، معماری، و سایر رشته‌¬های هنری است.

این کتاب‌ها آخرین آثار منتشرشده توسط ناشران بزرگ جهان و چاپ 2015 و قبل از آن هستند. کتاب های ناشرانی چون Rockport & Rotovition, Phidon ,Routledge, Antique Collectors' Club ,Acc در این نمایشگاه ارائه خواهد شد.

همچنین کتاب های کلکسیونی و نفیسی نیز به این دوره نمایشگاه اضافه شده که از میان آنها می توان به : , picasso, The art book , Atlas of world interior design , Dior, chanel , Persian painting ,davinchi understanding jewellery , و منطق الطیر عطار اشاره کرد.

بیش از 3 هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه وجود دارد که با تخفیف در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. فهرست کامل کتاب‌ها نیز در سایتwww.vijehnashr.com درج شده است.

گفتنی است گالری دوی فرهنگسرای نیاوران تا 31 شهریور از ساعت 10 صبح میزبان علاقه مندان به نمایشگاه کتاب های تخصصی هنر است.

 

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری پانا

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!