ترویج فرهنگ پرسشگری دانش آموزان در قالب پرسش مهر

ترویج فرهنگ پرسشگری دانش آموزان در قالب پرسش مهر مهدی علی اکبرزاده مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: از برنامه‌هایی که در آینده‌ای نزدیک روند اجرای آن جدی‌تر دنبال خواهد شد، هماهنگی برای مسابقه پرسش مهر است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سنت پرسش مهر برنامه‌ای است که هر ساله برگزار می‌گردد و این فعالیت تاثیر بسزایی در ترویج فرهنگ پرسشگری بین دانش آموزان دارد.

مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش دیگر اثرات مثبت پرسش مهر را فرصت مشارکت دانش آموزان در برنامه‌ریزی‌های دولتمردان دانست و تصریح کرد: امسال بنا بر سخنان رییس جمهور پیرامون مشارکت دانش آموز در ایجاد ظرفیت‌ها و استفاده از آن پس از توافقات هسته‌ای، پرسش مهر مطرح شد.

علی اکبرزاده به اقدامات مهمی در خصوص پرسش مهر و برگزاری مسابقات اشاره داشت و گفت: ستادی برای برگزاری پرسش مهر ایجاد کردیم و تلاش بر این است تا تمامی بخش‌های آموزش و پرورش و نهادهای مرتبط با این موضوع را در این فعالیت سهیم کنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم با مشارکت هر چه بیشتر دانش آموزان‌، معلمان و دانشجو- معلمان در پرسش مهر، زمینه‌های گسترش این فعالیت مهم فرهنگی را افزایش دهیم.

مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه حال و هوای پرسش مهر امسال به نوعی بین‌المللی است، گفت: ستاد فعالیت خود را شروع کرده است و دستور العمل‌هایی متناسب با پرسش‌ها به مرور به استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

 

منبع دریافت این مطلب : باشگاه خبرنگاران جوان

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!