تهیه پیک نوروزی غیر قانونی است

به گزارش تیزلند، به نقل از خبرگزاری پانا محمد دیمه ور اظهار داشت: برای پیک نوروزی دستور العملی سال 92 به سراسر استان ها ابلاغ شده است و به همکارانمان در استان ها گفته ایم تولید متمرکز پیک نوروزی که معمولا از طریق انتشاراتی های وابسته یا غیر وابسته به آموزش و پرورش انجام می شود از نظر ما وجهات قانونی ندارد .

وی افزود: تکالیف نوروزی باید توسط معلمان در مدرسه و حداکثر معلمان در منطقه می توانند گروهی از معلمان دورهم بنشینند و نه اینکه پیک نوروزی تهیه کنند بلکه راهنمای فعالیت های یادگیری ایام نوروز را برای دانش آموزان طراحی کنند و در اختیارشان قرار دهند .

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: محور فعالیت های نوروزی دانش آموزان خاطره نویسی و شرح از وقایع و دید و بازدید هایی که در ایام نوروز داشته اند که در قالب نگارش خلاق است و نهایتا ممکن است برخی از موضوعات را معلمان بسته به اقتضائات محیط فرهنگی منطقه از دانش آموزان بخواهند تا دانش آموزان طی تعطیلات نوروز به آن بپردازند.

وی یادآور شد: اینکه بعضا گزارش شده است که موسسات خصوصی و یا غیر خصوصی یعنی شبهه دولتی تولید انبوه پیک نوروزی کنند و در استان ها پخش کنند غیر قانونی و ممنوع است .

 

 

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری پانا

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!