جرثقیل تلسکوپی

جرثقیل چی هست؟

جرثقیل را می توان یکی از پیچیده ترین ماشین آلات دانست که در زندگی امروزی انسانها نقش چشم گیری دارد به طوری که انواع مختلفی از آن را تا به کنون در مکان های مختلف مشاهده کرده اید. جرثقیل قابلیت حمل اشیای سنگینی که عمدتا توسط انسان قابل حمل نیست داراست . این حمل و نقل به معنای حمل و نقل با مسافت بالا نیست بلکه به معنای جا به جا کردن در یک مکان خاص می باشد. جرثقیل ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام کاربرد خاصی دارند. جرثقیل تلسکوپی یکی از انواع جرثقیل ها است که کاربرد عام دارد.

این بسته سرگرمی برای چه افرادی مناسبه؟

این اسباب بازی 223 قطعه داره و برای دانش آموزان بالای 12 سال مناسبه

دانش آموزان یاد می گیرند:

قانون قرقره ها

قانون اهرم ها

مکانیزم جک ها

مکانیزم های حرکتی

جرثقیل کنترل

 

خرید اینترنتی جرثقیل تلسکوپی 

چرا این بازی پیشنهاد میشه؟

از اینرو جرثقیل مهارت افزا یک جرثقیل تلسکوپیست که تمامی اجزاء یک جرثقیل واقعی را دارد. نوجوانان با ساخت این جرثقیل با تمامی اجزاء و مکانیزم های یک جرثقیل واقعی آشنا می گردند و علوم و فنون متنوعی که در داخل آن است را درک می کنند و یاد می گیرند که یک جرثقیل چگونه کار می کند و اشیاء را جا به جا میکند. تمامی حرکات جرثقیل پیشرو به صورت دستی صورت می گیرد. محصولات آتی در این حوزه دیگر ماشین آلات ساختمانی خواهد بود همچنین ماشین الات آتی دارای محرک های الکتریکی برای جابه جایی می باشند.

در ضمن این اسباب بازی رتبه اول طراحی اسباب بازی کشور سال 1394 رو کسب کرده.

روش بازی به چه صورته؟

سرگرمی های مهارت افزا به گونه ای طراحی شده اند که کودکان و نوجوانان این سرگرمی ها را طبق دفترچه آموزشی و لوح فشرده آموزشی خواهند ساخت. در کنار حس سازندگی و شکوفایی خلاقیت بسته موجود، یک سرگرمی محسوب می شود که با آرایش دیوارهای موجود در بسته می توانید قلعه ای بسازید و از تخریب آن لذت ببرید

بسته های آموزشی مهارت افزا دارای استاندارد سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور هستند علاوه بر سرگرمی به افزایش مهارت، خلاقیت و علم دانش آموزها کمک می کنند.

جرثقیل تلسکوپی چه قیمته؟

99000 تومانه

برای دانلود ویدیو آموزشی این بازی اینجا کلیک کنید.

 

برای خرید اینترنتی سرگرمی آموزشی جرثقیل تلسکوپی محصول شرکت فناوری پیشرفته دانش بنیان می توانید به فروشگاه نیمکت به آدرس www.nimkatbook.ir مراجعه نمایید.

خرید اینترنتی جرثقیل تلسکوپی

 

 

منبع دریافت این مطلب : فروشگاه اینترنتی نیمکت

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!