ربات بازوی هیدرولیک

ربات بازوی هیدرولیک چیه؟

در بسیاری از کارخانه های صنعتی برای تولید محصولات و یا عملیاتی که از حیطه انسانی خارج است از ربات ها استفاده می شود و معمولاً در کارخانه های تولیدی استفاده زیادی از بازوهای رباتیک می شود. نیاز به مهندسین و متخصصین این رشته بسیار احساس می شود و برای تولید ربات های ایرانی نیاز به طراحان این زمینه است. ربات های بازو بسته به نوع و درجات آزادی ربات و موارد دیگر تقسیم بندی می شوند پس لازم است که ما با درجات آزادی ربات آشنایی داشته باشیم و مفاهیم آنها را به خوبی درک کنیم؛

سرگرمی بازوی رباتیک دقیقاً به بحث درجات آزادی ربات اشاره می کند و با سرهم کردن و کار کردن با ربات به مفهوم درجات آزادی، عملکرد گیره، بحث هیدرولیک پی خواهییم بیرد. در ایین ربات بازو با استفاده از سرنگ هایی با یک مکانیزم مهندسی کلیه نقاط متحرک ربات حرکت داده می شود. بدین سبب دانش آموزان می توانند یک جسم را از زمین بلند کرده و بر روی هر مکانی که خواستند قرار بدهند. در این ربات آنها کاملا مفهوم کنترل را درک می کنند و مهارت ارتباط بین مغز و دست در آنها افزایش می یابد.

 

ربات بازو هیدرولیک مهارت افزا برای چه افرادی مناسبه؟

برای دانش آموزان بالای 9 سال مناسبه و دارای 100 قطعه است.

 

خرید اینترنتی ربات بازوی هیدرولیک 

 

چرا این اسباب بازی پیشنهاد میشه؟

علاوه بر اینکه سرگرمی جذاب و مهیجی است حس سازندگی، اعتماد به نفس و خلاقیت را در دانش آموزان پرورش میدهد و سطح مهارت آنها را افزایش می دهد.

روش بازی به چه صورته؟

سرگرمی های مهارت افزا به گونه ای طراحی شده اند که کودکان و نوجوانان این سرگرمی ها را طبق دفترچه آموزشی و لوح فشرده آموزشی خواهند ساخت. در کنار حس سازندگی و شکوفایی خلاقیت بسته موجود، یک سرگرمی محسوب می شود که با آرایش دیوارهای موجود در بسته می توانید قلعه ای بسازید و از تخریب آن لذت ببرید.

بسته های آموزشی مهارت افزا دارای استاندارد سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور هستند علاوه بر سرگرمی به افزایش مهارت، خلاقیت و علم دانش آموزها کمک می کنند.

ربات بازوی هیدرولیک چه قیمته؟

79000 تومانه

برای دانلود ویدیو آموزشی این بازی اینجا کلیک کنید.

 

برای خرید اینترنتی سرگرمی آموزشی ربات بازوی هیدرولیک محصول شرکت فناوری پیشرفته دانش بنیان می توانید به فروشگاه نیمکت به آدرس www.nimkatbook.ir مراجعه نمایید.

خرید اینترنتی ربات بازوی هیدرولیک 

 

منبع دریافت این مطلب : فروشگاه اینترنتی نیمکت

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!