امتحانات نهایی تا 16شهریور ادامه دارد و اعلام نتایج یک هفته بعد از امتحانات

به گزارش تیزلند، به نقل از خبرگزاری پانا، عبدالرسول عمادی اظهار کرد: از اول شهریور ماه امتحانات دانش آموزان آغاز شده و در طول این ماه نیز امتحانات برگزار می شود این امتحانات تا روز 16 شهریورماه ادامه دارد. یک هفته پس از برگزاری امتحانات شهریور، نتایح اعلام خواهد شد.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش در خصوص راه اندازی سامانه فاینال افزود: اطلاعاتی که در این سامانه است مربوط به خرداد سال 93، 94 و 95 است.

عمادی افزود: اطلاعات در این سامانه پس از تحلیل، طبقه بندی استانی، منطقه ای و شهرستانی می شود. امسال با کنار گذاشتن نمرات این 3 سال روندگیری از وضعیت نتایج امتحانات کردیم و از همین روزها هم شروع به تحلیل سوالات می کنیم.

سوالات سخت نبوده است

وی گفت: علی رغم اعتراضاتی که برخی دانش آموزان به سختی نوع سوالات داشتند سوالات سخت نبوده است امسال تحلیل نتایج در سطح مدرسه خواهد بود و در سامانه فاینال برای سال آینده پیش بینی شده که نام دبیران هم آورده شود.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد:سال آینده مشخص می شود که تولید هر نمره توسط چه دبیری با چه مدرک و سابقه تحصیلی صورت گرفته است این موضوع برای اولین بار خواهد بود.این موضوع به تحلیل و ارزیابی معلمان نیز کمک می کند.

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری پانا

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!