چگونه درس انگلیسی را بخوانیم؟

درس زبان انگلیسی درسی است که اکثر دانش‌آموزان در آن خوب هستند ولی تعداد کمی هستند که واقعاً بر این درس تسلط دارند.

مانند هر درس دیگر، زبان انگلیسی هم به تمرین و روش مطالعه‌ی خاص خود نیاز دارد. درس زبان انگلیسی دو قسمت دارد که برای کنکور مهم است؛ 1- قواعد، 2- واژگان.

برای هر کدام تکنیکی ساده وجود دارد که با تمرین و ادامه دادن آن بی‌شک به موفقیت چشمگیری خواهید رسید. با قسمت قواعد شروع کنیم؛ قسمت قواعد این درس بسیار ساده و کوتاه است فقط کافی است بعد از مطالعه‌ی آن قسمت برای تثبیت اولیه در ذهن چند تست قواعد بزنید. این قسمت زیاد سخت نیست. قسمت نسبتاً دشوار مربوط به واژگان است. در این قسمت به دانش‌آموزان خود توصیه کردم که هر کلمه‌ی جدیدی را که یاد می‌گیرند در خانه در مکالمات روزانه با اعضای خانواده به کار ببرند. این کار باعث می‌شود لغت‌های جدید در ذهن با تکرار ثبت شوند. به گونه‌ای که احتمال فراموش کردن آن لغت بسیار کاهش می‌یابد. این روش ابتدا ممکن است دشوار و به نظر غیر عملی بیاید اما نتیجه‌اش بسیار چشمگیر است. کلمات انگلیسی بسیار فرّار هستند و لازمه‌ی آن، تمرین است. کسانی که این درس را دوست ندارند تمام سعی‌شان را برای علاقه‌مند کردن خود انجام دهند؛ به دو دلیل:

1. یادگیری هر درس اگر با علاقه و اشتیاق همراه باشد بهتر خواهد بود و 2. درس انگلیسی برای آینده‌ی کاری بسیار مهم و ضروری است. بهتر است آن را از همین الان به‌خوبی یاد بگیرید.

 

منبع دریافت این مطلب : قلم چی

 

1 نظر

  1. LidiaLidiasays:

    Suriipsrng to think of something like that

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!