بررسی انتصابات دانش آشتیانی در آموزش و پرورش

به گزارش تیزلند، به نقل از پایگاه خبری پارسینه، یازدهم آبان ماه سال 1395 نمایندگان با 157 رای موافق، 111 رای مخالف و 6 رای ممتنع از مجموع 274 رای اخذ شده به دانش آشتیانی اعتماد کردند و ریاست صندلی وزارت آموزش و پرورش را به او سپردند.

58 روز از ریاست دانش آشتیانی در وزارت آموزش و پرورش می گذرد، بیشترین عملکردی که از سوی دانش آشتیانی در این 2 ماه به چشم آمد، تغییر و جابه جایی عوامل این وزارتخانه بود.

با مروری بر انتصابات وزیر آموزش و پرورش با احتساب روزهای وزارت دانش آشتیانی به این نتیجه می رسیم به صورت میانگین هر 7 روز یک جابه جایی صورت گرفته است.

هجدهم آبان و برکناری بطحایی

پس از هفت روز سکانداری وزارت آموزش و پرورش تغییرات در وزارت آموزش وپرورش آغاز شد، اولین برکناری و انتصاب در روز هجدهم آبان ماه سال جاری بود. سید محمد بطحایی برکنار شد و «حسین فرزانه» به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.

22 آبان و برکناری کفاش

22 آبان ماه سال جاری، حمید رضا کفاش برکنار شد و «مهدی فیض» به عنوان سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.

25 آبان و دو انتصاب

25 آبان ماه سال جاری، طی حکمی از سوی وزیر آموزش وپرورش «دکتر محمد مهدوی» به عنوان مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش منصوب شد و در همان روز با صدور حکمی، محمد فاضل مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش وپرورش برکنار شد و مجتبی زینی وند، مدیرکل مدارس غیردولتی جایگزین او شد.

7 آذر و برکناری سیاری

در انتصابات وزیر آموزش وپرورش، 12 روز وقفه افتاد و در روز 7 آبان ماه سال جاری، فرشید سیاری، مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش برکنار شد و وزیر آموزش وپرورش طی حکمی «عباسعلی باقری» را به عنوان مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش منصوب کرد.

6 دی و برکناری رئیسی

روز ششم دی ماه سال 95 طی حکمی از سوی فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش، «محمد تقی نظرپور» به عنوان «رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور» منصوب شد. پیش از این مرتضی رئیسی این پست را برعهده داشت.

 

منبع دریافت این مطلب : پاسینه

 

1 نظر

  1. NellyNellysays:

    The honetsy of your posting shines through

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!