پیشنهاد کاهش تعطیلات تابستانی به کجا رسید؟

به گزارش تیزلند، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، داوود محمدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس؛ در خصوص وضعیت پیگیری تقویم آموزشی مدارس گفت: این مسئله از مدت‌ها قبل مورد توجه قرار گرفته و با توجه به اینکه در فصل زمستان مشکل آلودگی هوا و به دنبال آن پدیده وارونگی از عواملی بوده که بر روند فعالیت مدارس تاثیر گذاشته بنابراین باید به دنبال راهکاری برای رفع آن باشیم.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکل تعطیلی مدارس بحث تعطیلات تابستانی مطرح شده افزود: بر این اساس باید از روزهای تعطیل تابستان کاسته و سال تحصیلی زودتر از اول مهر ماه آغاز شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه در برخی از کشورهای همجوار چنین طرحی اجرا می‌شود، بیان کرد: ایجاد این تغییر در آموزش و پرورش کشور نیز بارها در کمیته‌های مختلف مجلس مطرح شده و باید این مسئله با بررسی‌های بیشتر مورد ارزیابی قرار گیرد.

محمدی اظهار داشت: هنوز لایحه‌ای مبنی بر تغییر تقویم آموزشی از دولت به کمیسیون آموزش ارسال نشده و مسئله‌ای ناظر بر بررسی آن نداریم.

وی یادآور شد: با توجه به تراکم کاری این روزهای مجلس این مسئله هنوز مطرح نشده و پس از ارسال به کمیسیون آموزش ارزیابی‌های لازم برای آن در دستور کار قرار می‌گیرد.

 

منبع دریافت این مطلب : باشگاه خبرنگاران جوان

\
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!