مدارس ابتدایی مجازی: کودک را ثبت نام کنید یا نه؟

جایدن کارتر 6 ساله، مانند هر کودک دیگری روزهای مدرسه را می گذراند. او صبح زیاد بیدار می شود لباس می پوشد و به مدرسه می رود. اما برای به مدرسه رفتن، سوار ماشین یا اتوبوس نمی شود بلکه او از طریق کامپیوتر به یک کلاس مجازی می پیوندد.

او هر سه شنبه در یک کلاس زنده آنلاین حضور می باید و از طریق دوربین معلم را می بیند و یا میکروفون با او صحبت می کند و همچنین می تواند همکلاسی هایش را نیز ببیند. بقیه روزها او کارهای مدرسه را انجام می دهد، آن ها را اسکن می کند و برای معلم ایمیل می کند.

سال ها است که افراد زیادی از طریق دوره های آموزشی دانشگاهی آنلاین تحصیل می کنند اما تعداد اسن افراد در مقاطع دبستان تا دبیرستان در حال افزایش است. تحقیقات نشان می دهند که در سال 2010-2011، 250.000 دانش آموز کلاس دوازدهمی در دوره های آنلاین شرکت داشته اند. این عدد، افزایشی را نسبت به دهه گذشته نشان می دهد که حدود 40.000 تا 50.000 دانش آموز در دوره های آنلاین شرکت داشتند.

دلایل انتخاب مدارس مجازی

والدین برا انتخاب مدارس مجازی دلایل بسیاری دارند. یکی از آن ها راحت و انعطاف پذیر بودن این مدارس است و می توانند کنترل بیشتری بر مواردی که کودکان یاد می گیرند داشته باشند. برخی از والدین از مدرسه دولتی محل خود راضی نیستند.

در مدارس آنلاین همه نوع دانش آموزی وجود دارد. برخی از آن ها کودکانی هستند که به دلیل بیماری نمی توانند به مدرسه بروند. در بین این دانش آموزان، بازیگران، ورزشکاران المپیک و سایر افرادی که به دلیل موقعیت خود نمی توانند به مدت طولانی در یک مکان بمانند، وجود دارند.

برخی از والدین دوره های مجازی را انتخاب می کنند زیرا به کودکان استقلال و مسئولیت پذیری را آموزش می دهند.

مدارس آنلاین بر حسب نیازهای فردی دانش آموزان، به آن ها درس می دهند. در ابتدای سال دانش آموزان ارزیابی می شوند و سپس بر اساس آن، برنامه ای شخصی به دانش آموز داده می شود. ارزیابی نقاط قوت و ضعف کودکان را مشخص می کند. برای مثال اگر کودکی در ریاضی خوب باشد و در ادبیات مشکل داشته باشد، می تواند در حیطه ریاضی پیشرفت کند و در درس ادبیات تکالیف بیشتری به او داده می شود تا زمانی که مفاهیم را درک کند. کودکان برنامه درسی را با سرعت خودشان پیش می برند و می توانند کارهای پیشرفته تری در دروس در سطح کلاس خود یا بالاتر انجام دهند.

مزایا و معایب کلاس های مجازی

اگرچه کامپیوتر نقش مهمی در کلاس های مجازی دارد، اما همانند کلاس های سنتی، دانش آموزان کتاب می خوانند، تکالیف خود را می نویسند و امتحان می دهند. کودکان به روش های مختلفی تکالیف را برای معلمان می فرستند. گاهی اوقات آن ها را پرینت گرفته، حل می کنند و سپس اسکن و ایمیل می کنند. گاهی اوقات تمام کار به صورت آنلاین انجام می شود. مدارس بسیاری برای کودکان کتاب کار و دیگر لوازم را برای دانش آموزان می فرستند. والدین که مربیان یادگیری نامیده می شوند، باید به طور نزدیک با فرزند خود کار کنند و مطمئن شوند که فرزندشان کارهای خود را به طور کامل انجام می دهد. همانطور که کودکان بزرگتر می شوند، مسئولیت بیشتری به آن ها داده می شود.

 

این مطلب ادامه دارد ولی ادامه آن به شما نمایش داده نمی شود!
برای دیدن ادامه این مطلب  به صورت کامل باید عضو سایت باشید.  ادامه برخی مطالب سایت (از جمله این مطلب) فقط به اعضا نمایش داده می شود.
اگر قبلاً عضو شده اید و کد و رمز دارید، برای ورود اینجا کلیک کنید: 
ورود اعضا

اگر عضو نشده اید، عضو شوید و به حدود 50 هزار عضو سایت بپیوندید. عضویت بسیار ساده است و در کمتر از یک دقیقه انجام می شود. 
برای عضویت در سایت کلیک کنید

 

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!