آغاز ثبت نام اینترنتی کتاب های درسی سال آینده از 19 فروردین

به گزارش تیزلند، به نقل از خبرگزاری فارس، آغاز ثبت نام اینترنتی کتاب‌های درسی سال آینده از 19 فروردین لیدا نیک‌روش، مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش، ؛ در خصوص زمان ثبت نام کتاب‌های درسی برای سال تحصیلی آینده گفت: ثبت سفارش کتاب‌های درسی مقطع پیش‌دانشگاهی و ابتدایی از طریق سامانه www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com از تاریخ 199 فروردین آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال ثبت نام کتاب‌های فنی و حرفه‌ای هم از طریق سامانه انجام می‌شود ادامه داد: ثبت سفارش این کتاب‌ها هم از تیر ماه آغاز به کار می‌کند.

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: تیم پشتیبانی برای رسیدگی به شرایط و پاسخگویی از 19 فروردین ماه جوابگوی متقاضیان هستند.

نیک‌روش افزود: شماره تماس‌های 66838460، 88490220، 88823140 و 88301481 برای انعکاس نظرات و سوالات دانش‌آموزان در فرآیند ثبت  سفارش کتاب در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: چاپ کتاب‌های ابتدایی و متوسطه اول تکمیل شده و قریب به 70 درصد کتاب‌های ابتدایی در سیستم توزیع قرار گرفته‌اند.

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: چاپ کتاب‌های دهم در حال اتمام بوده و کتاب‌های پایه یازدهم  نیز قبل از سال تحصیلی بدون هیچ مشکلی در اختیار دانش‌آموزان این پایه قرار می‌گیرد.

نیک‌روش با اشاره به تغییرات روند ثبت نام کتاب های درسی امسال، بیان کرد: اینکه امسال تعداد کتاب‌های جدید التالیف افزایش پیدا کرده است.

وی یادآور شد: دانش‌آموزان نسبت به ثبت نام به موقع کتاب‌های درسی که به شکل انفرادی و گروهی امکان‌‌پذیر است اقدام کرده و برای انجام این کار به کافی نت‌ها مراجعه نشود.

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری فارس

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!