راه اندازی بازارچه کار و فناوری در دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی اسفراین

یکم اردیبهشت 1393

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، این بازارچه دانش‌آموزی پیش از ظهر امروز در دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی اسفراین برپا شد و دانش‌آموزان محصولات خود را در بازارچه کار و فناوری مدرسه عرضه کردند.

بیش از 50 نفر از دانش‌آموزان این آموزشگاه محصولات دست‌ساز خود را در درس کار و فناوری به نمایش گذاشتند و به سایر هم‌کلاسی‌های خود و اولیای دانش‌آموزان و بازدید‌کنندگان فروختند.

مدیر دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی اسفراین در حاشیه راه‌اندازی این بازارچه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اسفراین فارس گفت: این بازارچه با هدف بهره‌‌وری از درس کار و فن‌آوری‌، آشنایی دانش‌آموزان با حرفه کسب و کار‌، افزایش روحیه تولید در دانش‌آموزان، آشنایی با خلاقیت و توانایی‌های دانش‌آموزان و عملی کردن داشته‌های دانش‌آموزان از کتاب کار و فناوری برگزار شده است.

علیرضا حسن‌آبادی اظهار کرد: مدرسه به عنوان پایه و اساس آموزش به این نوجوانان، تأثیرگذارترین نهاد در زمینه خودسازی آن‌ها محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به طور حتم برگزاری چنین برنامه‌هایی در سطح مدارس زمینه‌ساز فعالیت بیشتر دانش‌آموزان در زمینه خوداشتغالی خواهد بود و فرهنگ خودکفایی را به آینده‌سازان این مملکت یاد خواهد داد.

به گزارش فارس، شهرستان اسفراین در جنوب استان خراسان شمالی قرار دارد.

 

کلمات کلیدی: آموزش و پرورش استان خراسان شمالی

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری فارس

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!