معرفی بازی فکری رام و دیس


 

 

دانلود فیلم آموزش بازی فکری رام و دیس

مدت زمان: 00:10:05

حجم فایل: 93.8MB

 

خلاصه:

یک بازی پر از هیجان و شادی، با طراحی جذاب و قوانینی آسان! با بهترین استفاده از کارت‌های خود و پیش‌بینی درست کارت‌های حریف، بزرگ‌ترین و بهترین گله‌ی گوسفندان را جمع کنید؛ اما برای این منظور هم باید شکارچیان خوبی باشید و هم محافظان خوبی. این شرط پیروزی در شب‌های وحشی مزرعه است!

داستان:

خورشید غروب کرده و مزرعه‌ی «رام و‌ دیس» به خواب رفته است؛ ولی فریب این آرامش قبل از طوفان را نخورید! در مزرعه همه منتظر هستند: سگ‌های نگهبان، گله‌ی گوسفندها و گرگ‌های شکارچی... همه منتظر یک شب وحشی دیگر در مزرعه! اگر می‌خواهید در «رامو‌دیس» برنده شوید و صبح با گوسفندهای بیشتری به خانه برگردید، باید هم شکارچی باهوشی باشید، هم نگهبان هوشیاری! پس حافظه و توانایی پیش‌بینی خود را به کار بیندازید و یک بازی هیجان‌انگیز، پر از خنده، هیجان و خلاقیت را تجربه کنید.

تاریخچه:

بازی رامودیس در سال 2014 در انستیتو پژوهش و طراحی هوپا و بر اساس ایده‌ای از Kevin G. Nunn طراحی شد. این بازی، نسخه‌ی پیشرفته و توسعه‌یافته‌ی بازی Nobody but us Chickens است که در سال 2003 توسط این طراح آمریکایی برای شرکت کانادایی Z-Man Games طراحی گردیده است. با این تفاوت که نسخه‌ی Ramodis، با تنوع بیشتر روش‌های بازی و افزایش جذابیت نسبت به نسخه‌ی پیشین جذابیتی دوچندان یافته است و به ابزاری هیجان ‌انگیز برای تقویت مهارت‌های ذهنی و افزایش خلاقیت بازیکنان تبدیل گردیده است. این بازی تا کنون توسط چهار شرکت منتشر شده که نسخه‌ی رامودیس آخرین و جدیدترین نسخه‌ی بهبود یافته‌ی آن محسوب می‌شود. این نسخه با تنوع بیشتر روش‌های بازی و افزایش جذابیت نسبت به نسخه‌های پیشین جذابیتی دوچندان یافته است و به ابزاری هیجان ‌انگیز برای تقویت مهارت‌های ذهنی و افزایش خلاقیت بازیکنان تبدیل گردیده است.

 بازی فکری رام و دیس

 پرورش ذهن:

رامودیس یک بازی جالب و سرگرم‌ کننده برای کودکان و بزرگسالان می‌باشد. بُرد در این بازی معادل جمع‌آوری کارت‌های امتیاز بازی شده توسط همه‌ی بازیکنان می‌باشد، به این ترتیب بازیکنان در سیر بازی شدیداً به قدرت ذهن‌خوانی و پیش‌بینی خود نیاز دارند. با توجه به اینکه بازیکنان برای بازی کردن کارت‌هایشان در زمان صحیح، نیاز به ذهن‌خوانی، تصمیم‌گیری سریع و پیش‌بینی حرکت حریفان خود را دارند، بنابراین این بازی بخش لوب پیشانی و قشر جلو پیشانی بازیکنان را درگیر می‌کند. لوب پیشانی مسئول تصمیم‌گیری، هوشمندی، افکار خلاقانه، ادراک، برنامه‌ریزی، ذهن‌خوانی و احساسات و فرآیند پردازش آنی اطلاعات می‌باشد. از آنجا که در این بازی بازیکنان نیاز به پیش‌بینی استراتژی حریفان خود دارند، قشر جلوپیشانی هم که مسئول فرآیند پیش‌بینی نتایج و پیامدهای آتیِ نتیجه شده از فعالیت‌های در حال انجام و حرکت به سمت یک هدف مشخص می‌باشد، در این بازی درگیر می‌شود. همچنین با توجه به اینکه بازیکنان می‌توانند با در نظر گرفتن و به خاطرسپاری کارت‌های بازی شده‌ی دیگر بازیکنان حرکت‌های بعدی حریفان خود را حدس بزنند، بنابراین بخش‌هایی از مغز مانند هیپوکمپوس که مرکز حافظه است و در زمینه‌ی دقت و توجه نیز مشارکت دارند، درگیر هستند. نسخه‌ی Ramodis، با توسعه و بهبود موثر در روش‌های بازی و ایده‌های اولیه، علاوه بر تقویت عملکرد بخش لوب پیشانی و قشر جلوپیشانی، با به‌کار‌گیری بخش هیپوکمپوس مغز، تاثیر شگرفی بر تقویت حافظه‌ ی بلندمدت و کوتاه‌مدت و افزایش خلاقیت بازیکنان می‌گذارد

 

محتویات:

صفحه‌ی امتیازدهی

54 کارت تصویر

2 کارت قدرت

6 مهره‌ی چوبیِ امتیازشماری

کیسه‌ی پارچه‌ای

دفترچه‌ی قوانین بازی

 

تعداد بازیکن 2 تا 6 نفر

سن بالاتر از 5 سال

مدت زمان بازی 20-30 دقیقه

 دریافت راهنمای اصلی

برای خرید این بازی به فروشگاه اینترنتی نیمکت به آدرس www.nimkatbook.ir مراجعه کنید.

 

کلمات کلیدی: سرگرمی | بازی خانوادگی | بازی ایرانی | بازی فکری بازی گروهی | تقویت مهارت ذهنی | بازی جالب و سرگرم کننده | بازی برای کودکان و بزرگسالان | هیجان بازی

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!