ضرورت نظارت بیشتر بر واحدهای آموزشی در زمان ثبت نام دانش آموزان

 جمعه 30 مرداد 1394

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر، امیراله حقیقی که در جلسه شورای آموزش و پرورش سخن می گفت، ضمن گرامیداشت دهه کرامت و تبریک بمناسبت در پیش رو بودن هفته دولت، از حضور گسترده و استقبال چشم گیر اقشار مختلف مردم، بویژه فرهنگیان از رییس جمهور کشورمان و کاروان تدبیر و امید قدردانی کرد.

وی سفر رییس جمهور به شهرستان اسلامشهر را دارای خیر و برکات فراوان عنوان کرد و افزود: عمده برنامه این سفر در شهرستان اسلامشهر متمرکز بود و بخش اعظم مصوبات و اعتبارات اختصاص یافته نیز به این شهرستان اختصاص دارد.

حقیقی با بیان اینکه برخلاف دولت های گذشته، پروژه هایی که دولت تدبیر و امید آنها را آغاز می کند، تا پایان عمر سال 95 به پایان خواهد رسید، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد هستیم بیش از 140 پروژه نیمه تمام از دولت قبل در شهرستان باقی مانده که اگر 15 سال کل بودجه شهرستان را به آنها اختصاص دهیم، باز هم به بهره برداری نخواهد رسید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کمک های قابل توجه شهرداری و شورای اسلامی شهر اسلامشهر به مجموعه آموزش و پرورش، خواستار تداوم این همراهی ها شد و گفت: با توجه به در پیش بودن آغاز سال تحصیلی جدید همه ادارات و دستگاههای شهرستان، آموزش و پرورش را در استقبال و میزبانی هرچه بهتر از دانش آموزان شهرستان یاری دهند.

فرماندار اسلامشهر،مشارکت اولیاء در رسیدگی به امور مدارس را یک اصل مهم و اساسی در آموزش و پرورش دانست و ادامه داد: مشارکت فعالاولیاء دانش آموزان می تواند بسیاری از مشکلات مدارس را برطرف کند.

وی همچنین بر لزوم پیگیری جهت شناسائی و برنامه ریزی برای نقاطی که ممکن است در آینده با کمبود مدرسه مواجه شوند، تاکید کرد و گفت: باید از هم اکنون پیگیری های لازم برای تامیین زمین مورد نیاز برای احداث مدارس جدید در مناطق مورد نیاز صورت گیرد.

شایان ذکر است ،در بخش دیگری از این جلسه حجت الاسلام نوروزی امام جمعه شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت ،شهیدان رجائی و باهنر، خواستار مشارکت عالی ارگانها و ادارات شهرستان اسلامشهر در ارائه گزارش عملکرد خود در هفته دولت به مردم شد.

 

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری پانا

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!