اپلیکیشن ساعت آموزشی

اگر در منزل یا نزدیکان کودک یا دانش آموز دلبندی دارید که هنوز خواندن ساعت را خوب یاد نگرفته است یا اینکه به تازگی می خواهید خواندن ساعت را به او یاد بدهید پیشنهاد می کنم استفاده از این برنامه ساده اما پر کاربرد را از دست ندهید.

دیگر نیاز نیست ساعت خانه را از روی دیوار پایین بیاورید یا یک ساعت مچی را مدام تغییر دهید تا کودک بتواند موقعیت های مختلف عقربه های ساعت را درک کند. با استفاده از این برنامه می توانید به سادگی ساعت را تنظیم کنید و ساعتهای مختلف را از او بپرسید و به همراه کودک به یادگیری بپردازید.

اما این تنها کاربرد این برنامه ساده نیست. کودک شما می تواند بدون نیاز به شما نیز ساعت را بیاموزد چون خود برنامه پس از تنظیم ساعت می تواند به بیان ساعت با صدایی کاملا رسا بپردازد به صورتی که کودک شما میتواند به سرعت ساعتهای مختلف را امتحان کند، تغییر آن را ببیند و همچنین پس از اینکه حدس زد که ساعت چند است، جواب آن را بشنود.

 

همچنین برای آشنایی کودک با هر دو نوع ساعت عقربه ای (ده مدل) و عددی (پنج مدل) و تطابق اعداد آنها با همدیگر هر دو نوع ساعت در کنار یکدیگر قرار گرفته و کودک می تواند آنها را با یکدیگر مقایسه نموده و در حافظه بصری خود ثبت نماید.

همچنین با توجه به مرحله آموزش می توانید هریک از ساعت های عددی یا عقربه ای را حذف کنید و تنها یک نوع ساعت را به نوآموز نمایش دهید.

در این برنامه برای کودکانی سنین پایین تر امکان حذف تاثیر موقعیت دقیقه بر عقربه ساعت شمار نیز در نظر گرفته شده است تا برای شروع بتوانند با موقعیت دقیقه و ساعت به صورت مستقل آشنا شوند (عقربه کوچک همیشه روی اعداد اصلی می ایستد تا کودک گیج نشود)

کلمات کلیدی : اپلیکیشن | اپلیکیشن مفید | اپلیکیشن آموزشی | اپلیکیشن آموزشی ساعت | اپلیکیشن بازی

 

منبع دریافت این مطلب : کافه بازار

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!