عضویت در شبکه های اجتماعی تهدیدی برای دانش آموزان است

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا نظری گفت: مدرسه دومین مکانی است که باعث تربیت صحیح و ارتقای آگاهی دانش آموزان می شود، لذا استفاده از تلفن های همراه در مدارس قطعا بر میزان یادگیری آنها تاثیر می گذارد.

وی افزود: استفاده از گوشی های همراه گران قیمت و وجود بلوتوث ها و پیامک ها و یا فیلمبرداری و گرفتن عکس از سایر دانش آموزان و انتشار آن در اینترنت و عضویت در شبکه های اجتماعی ، مشکلات زیادی را به وجود می آورد و تنها با یک فرهنگ سازی صحیح می توان مانع بسیاری از مشکلات شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام اضافه کرد: هر چند استفاده از تلفن همراه به عنوان یک فرصت مطرح است اما استفاده غیر اصولی و گاه غیر قانونی می تواند این وسیله سودمند را به یک تهدید تبدیل کند.

نظری تاکید کرد: ارتقای تکنولوژی در تلفن همراه و استفاده از تلفن های دوربین دار با کیفیت بالا و دارای بلوتوث در کنار تمامی فوایدشان ، گاه معضلات و ناهنجاری های زیادی را برای دانش آموزان و خانواده هایشان و حتی مجموعه های آموزشی فراهم می کند که می طلبد اولیای دانش آموزان به این امر عنایت ویژه ای داشته باشند.

وی یادآور شد: با تدابیر اندیشیده شده از سوی نیروی انتظامی در خصوص مسیرهای پر تردد و تضمین امنیت دانش آموزان دغدغه های خانواده ها برطرف شده است.

 

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری ایرنا

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!